بازدید 5898

صحنه‌سازی تصادف برای پنهان‌کردن اسرار جنایت

کد خبر: ۴۶۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵ 28 December 2014
زن جوان بعد از اینکه به دوست همسرش علاقه‌مند شد، نقشه قتل شوهرش را کشید و آن را با کمک همدستش اجرا کرد. پرونده اتهامی این زن برای رسیدگی به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده‌ شده است و او به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش شرق، متهمان که بهناز و پرویز نام ‌دارند، یک‌سال قبل مرتکب این قتل شدند هرچند آنها قصد داشتند مرگ رامین - شوهر بهناز- را تصادف جلوه دهند اما مشخص شد او به‌عمد کشته شده ‌است.

مرگ رامین ابتدا توسط ماموران پلیس راه گزارش شد. آنها اعلام کردند جسد مردی را که به نظر می‌رسد بر اثر تصادف جانش را از دست داده ‌است پیدا کرده‌اند اما زمانی که جنازه به پزشکی‌قانونی انتقال یافت و تحقیقات در این خصوص انجام گرفت مشخص شد هرچند رامین براثر برخورد با ماشین جانش را از دست داده اما آسیب به‌حدی وسیع‌ است که کاملا واضح‌ است فردی او را به‌عمد به قتل رسانده و خودرو چند‌بار از روی مقتول رد شده و بدنش را از هم جدا کرده ‌است.

تحقیقات نشان داد رامین زمان حادثه به اتفاق همسر و دوستش برای تحویل‌دادن خودرو پدر دوستش رفته‌ بود که دچار این حادثه شد هرچند ابتدا بهناز- همسر- و پرویز- دوست مقتول- قصد داشتند موضوع را اینطور جلوه دهند که رامین تصادف کرده و آنها هم متوجه نشده‌اند ضارب چه‌کسی بوده اما مدارکی به دست آمد که نشان می‌داد این‌دو با هم در ارتباط بودند. به این ترتیب دو متهم لب به اعتراف گشودند. 

پرویز در اعترافاتش گفت: «دوسال قبل با رامین آشنا شدم و کم‌کم ارتباطم با او زیاد شد. چندماه قبل با همسرش ارتباط برقرار کردم. من عاشق بهناز شده ‌بودم و به او گفتم از شوهرت جدا شو تا با هم ازدواج کنیم، چندروز بعد او گفت شوهرش قبول نمی‌کند و گفته ‌است طلاقش نمی‌دهد. گفتم حالا که قبول نمی‌کند من هم به رابطه با تو ادامه می‌دهم. با رامین قرار گذاشتیم و به شمال رفتیم. خانواده رامین هم آمده ‌بودند. چندروزی در ویلای ما بودیم. بهناز در سفر به من پیشنهاد داد رامین را بکشیم. او گفت اینطوری می‌توانیم با هم ازدواج کنیم، قبول کردم، ابتدا قرار شد در شمال این کار را انجام بدهیم اما چون تعداد زیاد بود نمی‌شد به هدفمان برسیم.»

متهم ادامه داد: «وقتی به شهر خودمان برگشتیم، پدرم همان شب اصرار کرد خودرواش را که قرض گرفته بودیم برایش ببرم. به بهناز گفتم بهترین فرصت است و براساس نقشه‌ای که کشیدیم عمل کردیم. من همراه رامین و بهناز سوار ماشین شدم البته رامین در جریان رابطه من با همسرش بود اما فکر نمی‌کرد بخواهیم دست به چنین کاری بزنیم، هیچ‌وقت هم این موضوع را به رویم نیاورد اما سعی می‌کرد ما را کنترل کند تا مدرکی خوب به دست بیاورد. من هم خیلی احتیاط می‌کردم.»

متهم گفت: «آن شب با هم به‌سمت خانه پدرم حرکت کردیم، نزدیک که شدیم، توقف کردم، رامین پیاده شد بهناز ماشین را در دنده گذاشت. خودرو راه افتاد و به رامین برخورد کرد و او به زمین افتاد بعد من سوار ماشین شدم و سه‌بار دور زدم و هربار از روی رامین رد شدم تا اینکه کاملا مطمئن شدم او مرده‌ است. بعد هم گفتیم تصادف کرده‌ است.»

متهم در آخرین دفاعیاتش گفت: «من زندگی‌ خودم را داشتم، عاشق کسی هم نبودم اگر بهناز نسبت به من ابراز علاقه نمی‌کرد من هم عاشقش نمی‌شدم.»

وقتی بهناز مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: «من نقشی در این قتل نداشتم البته با شوهرم اختلاف داشتم و می‌دانستم پرویز عاشق من شده ‌است اما نمی‌خواستم با او رابطه داشته‌ باشم تا اینکه به من گفت نمی‌تواند از من بگذرد و تا هرجایی که لازم باشد کنارم می‌ماند. من هم که با شوهرم درگیری داشتم فکر کردم واقعا پرویز مرا دوست دارد و می‌تواند خوشبختم کند. البته من از چیزی خبر نداشتم و نقشه را هم پرویز کشیده ‌بود اما زمان حادثه در محل بودم. وقتی از او پرسیدم چرا این کار را می‌کنی؟ جواب داد اگر حرفی بزنی و بخواهی مرا لو بدهی می‌گویم با تو رابطه داشته‌ام و آبرویت را می‌برم. من هم از ترس اینکه آبرویم نرود سکوت کردم.»

متهمان بعد از پایان بازجویی‌ها، صحنه قتل را نیز بازسازی کردند. سپس اولیای‌دم مقتول علیه هر دو متهم شکایت کردند و خواستار صدور حکم قصاص شدند. مطابق کیفرخواست صادرشده، پرویز به مباشرت در قتل و بهناز به معاونت در قتل متهم شده ‌است. این دونفر به‌زودی در شعبه ٧٤ دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
هردواعدام شوند بخاطرخیانت وجنایت غلیه انسانیت
واقعا به این میگن عشق واقعی! پاشون به آگاهی نرسیده همدیگرو متهم به قتل کردن!!
افسوس از هوسهای شیطانی
خدایا لحظه ای ما رو به حال خود نگذار!
بیچاره رامین.چه زنی اختیار کرده بود.یه قاتل و خیانتکار.بعضی مردان و زنان واقعا خیانتکارند.
اینا چی میخورن انقدر حیوون صفت میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
امام حسین روز کربلا جواب سوال شما رو دادند. مال حرام
بچه بیایید کمپین حمایت از قاتل های مظلوم را راه بیندازیم
لعنت و نفرين ابدي به هر چي همسر خائنه. چه از نوع زن, چه از نوع مرد!
امان از کسی که بد موقع بیدار (بلند)بشه...
عجب عوضی هایی هستند. البته منظورم هر سه نفرشون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل