بازدید 8744
بر اساس نظرسنجی سی‌ان‌ان و وموسسه ORC ;

سومین «بوش»، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان

نتیجه نظرسنجی سی‌ان‌ان و وموسسه ORC نشان می‌دهد «جب بوش» از دیگر رقبای خود برای نامزدی نهایی حزب جمهوری‌خواه از شانس بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶ 28 December 2014
نتیجه نظرسنجی سی‌ان‌ان و وموسسه ORC نشان می‌دهد «جب بوش» از دیگر رقبای خود برای نامزدی نهایی حزب جمهوری‌خواه از شانس بیشتری برخوردار است.

به گزارش فارس، بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها «جب بوش» با 23 درصد آرا بیشترین شانس را در میان نامزدهای محتمل جمهوری‌خواه به عنوان نامزد نهایی این جزب در انتخابات ریاست جمهوری 2016 کسب کرده و پس از وی «کریس کریستی» فرماندار نیوجرسی 13 درصد را از آن خود کرده است.

نتیجه نظرسنجی سی‌ان‌ان و وموسسه ORC که مربوط به ۱۸ تا ۲۱ دسامبر است، همچنین نشان می‌دهد «بن کارسون» عضو حزب جمهوری‌خواه با کسب ۷ درصد، «مایک هوکابی» فرماندار آرکانزاس با ۶ درصد و «رند پال» سناتور جمهوری‌خواه نیز با ۶ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

نتیجه این نظرسنجی در حالی منتشر شده که برخی رسانه‌های مستقل بین‌المللی با اشاره به اعلام نامزدی «جب بوش» برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتخابات پیش رو، از «خاندانی» بودن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به شدت انتقاد کرده و آن را نشانه‌ای از دموکراتیک نبودن سیستم انتخاباتی این کشور می‌دانند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی