بازدید 4387

بازدید کی‌روش از مجتمع خیریه بهشت رضا(ع)

کد خبر: ۴۶۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱ 28 December 2014
صبح امروز سرمربی تیم ملی فوتبال به همراه دو بازیکن در مجتمع خیریه بهشت رضا (ع) حضور یافتند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش امروز بعد از تمرین صبح به همراه کاپیتان جواد نکونام و رضا قوچان نژاد با حضور در مجتمع خیریه بهشت رضا (ع) به نمایندگی از کل تیم ایران از کودکان یتیم و معلول این مجتمع دیدار کرد.

این مجتمع خیریه همان مکانی است که بازیکنان تیم ملی پیش از سه بازی حیاتی ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی با حضور در آن با شرایط نگهداری این کودکان آشنا شده بودند.

به گفته مسوول این مجتمع، کمک‌های تیم ملی در آن زمان باعث شد که در کنار سایر کمک‌های رسیده، مکانی دائمی برای این کودکان تهیه شود.

امروز همچنین از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی مبلغ 12 هزار دلار بابت تجهیز این مجتمع به کامپیوتر و تجهیزات الکترونیکی اهدا شد. همچنین البسه و اقلام ورزشی که سرمربی تیم ملی از باشگاه منچستریونایتد تهیه کرده بود به کودکان این مجتمع و همچنین سه شعبه دیگر این مجمتع هدیه شد.

در این دیدار صمیمانه کی‌روش به همراه نکونام و قوچان نژاد از این کودکان خواستند برای موفقیت تیم ملی دعا کنند. کاپیتان تیم ملی از مسوول این مجتمع خواست که روز بازی‌های ایران در لابی این مجتمع کودکان را جمع کند تا آنها به صورت دست جمعی ضمن حمایت از تیم ملی برای موفقیت ایران دعا کنند.

یکی از کودکان هنرمند این مجتمع که از دو دست معلول بود با هنر خود و با استفاده از دهان نقاشی زیبایی را تقدیم به سرمربی تیم ملی کرد و روی آن نوشت: "تقدیم به کارلوس کی‌روش و با آرزوی سربلندی ایران در جام ملت‌های آسیا"

کی‌روش هم پس از دریافت این هدیه زیبا و به یادماندنی خطاب به بهرام که سرمربی تیم ملی او را "بهرام پیکاسو" لقب داد، گفت: باید به این هنری که خدا به تو داده افتخار کنی. من برای تو بهترینها را آرزو دارم.

سرمربی تیم ملی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سال نوی میلادی برای کودکان ایران و جهان آرزوی آرامش و سلامت کرد و خطاب به کودکان این مجتمع گفت: با همین قدرت به زندگی‌تان ادامه بدهید و یادتان باشد که همیشه خوشحال باشید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار