بازدید 2069
عضو مجمع فدراسیون خبر داد:

نبی امروز یا فردا از فدراسیون فوتبال می‌رود

کد خبر: ۴۶۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ 28 December 2014
عضو مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید مهدی محمدنبی با وجود اینکه در عملکردش نمره قبولی آورده است، طی امروز یا فردا از سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته می‌شود.

به گزارش مهر، مجمع عادی و سالانه فدراسیون فوتبال در حالی روز شنبه برگزار شد که در پایان این جلسه فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون از سمت خود کنار گذاشته شد و فرهادی‌زاد به عنوان سرپرست جای وی را گرفت.

با این حال زمزمه‌های تداوم تغییرات در فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد و حتی امیر عابدینی عضو مجمع فدراسیون فوتبال آنرا تایید می‌کند. تغییراتی که از آن به عنوان توافق پنهانی وزارت ورزش با علی کفاشیان یاد می‌شود تا روابط طرفین به "بهبودی" گرایش پیدا کند.

عابدینی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: من خودم یکی از منتقدان اصلی نبی بودم ولی واقعیت این است که از نظر من او نمره قبولی در عملکردش آورده بود ولی این بار بلیت به اسم نبی در آمده است!

وی درباره اینکه آیا تغییر نبی با دخالت وزارت ورزش صورت می‌گیرد یا خیر، گفت: تغییر دبیر کل در حوزه اختیارات رئیس فدراسیون فوتبال است.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص اینکه آیا این تغییرات ادامه دار خواهد بود و اینکه امکان برکناری هادی آیت اللهی هم وجود دارد یا خیر، گفت: آیت اللهی در سمت نایب رئیسی باقی می‌ماند ولی بخشی از اختیارات وی که باعث تداخل در وظایف نایب رئیسی‌اش شده از وی گرفته می‌شود و به فرد دیگری واگذار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار