بازدید 2909

تمجید سرمربی بازل از کی‌روش

کد خبر: ۴۶۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ 28 December 2014
سرمربی تیم فوتبال بازل با اشاره به اینکه در مربیگری‌اش از کی‌روش تأثیر گرفته عنوان کرد وی رویاپردازی مهمی برای فوتبال پرتغال داشت.

به گزارش تسنیم، پائولو سوسا که در عرصه مربیگری به سرعت در حال پیشرفت است در گفت‌و‌گو با روزنامه «BZ» چاپ بازل سوئیس در خصوص تأثیرپذیری از مربیان بزرگ گفت: این امتیاز را داشتم که با مربیان صاحب‌نامی کار کنم که هر کدام برای خود رهبری بزرگ بودند. در بنفیکا از اِسون گوران اریکسون الگوهایی گرفتم و در اسپورتینگ لیسبون هم از کارکوس کی‌روش که رویاپردازی مهمی برای فوتبال پرتغال داشت، چیزهای زیادی فرا گرفتم.

سوسا که در سال 2008 به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی پرتغال مشغول فعالیت شد در دوران بازیگری‌اش در تیم‌هایی همچون بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون، یوونتوس، بورسیا دورتموند، اینتر، پارما، پاناتینایکوس و اسپانیول بازی کرده است.

هافبک پیشین تیم ملی پرتغال در ادامه عنوان کرد: پس از آن از مربیانی همچون مارچلو لیپی در یوونتوس، بابی رابسون در اسپورتینگ لیسبون، اوتمار هیتسفلد در بورسیا دروتموند و روی هاجسون در اینتر تأثیر گرفتم.

سوسای 44 ساله که پیش از این هدایت تیم‌هایی همچون کوئینزپارک رنجرز، لسترسیتی و سوانزی را به عهده داشته در ماه می 2014 با قراردادی سه ساله سرمربی اف‌سی بازل از سوپرلیگ سوئیس شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر