بازدید 39092

تیراندازی جنون آمیز چند سارق در خمین و گلپایگان

راساس اعلام مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی در خصوص حادثه شهرستان های خمین و گلپایگان و به شهادت رسیدن 3 نفر از مأموران ناجا در این شهرها، ساعت 17:50 روز گذشته (6/10/93) مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و یگان امداد این منطقه با توجه به تیراندازی سارقان مسلح به پلیس در شهرستان خمین در هنگام گشت و کنترل در محور سعید آباد- خمین به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ که 4 سرنشین داشت، مشکوک شدند.
کد خبر: ۴۶۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ 28 December 2014
در تیراندازی جنون آمیز سارقین مسلح به مأمورین ناجا ۵ نفر مجروح و ۵ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی در خصوص حادثه شهرستان های خمین و گلپایگان و به شهادت رسیدن 3 نفر از مأموران ناجا در این شهرها، ساعت 17:50 روز گذشته (6/ 10 /93) مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و یگان امداد این منطقه با توجه به تیراندازی سارقان مسلح به پلیس در شهرستان خمین در هنگام گشت و کنترل در محور سعید آباد- خمین به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ که 4 سرنشین داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ایست از سوی پلیس، مجرمان اقدام به تیراندازی کردند که طی آن3 نفر از ماموران شهرستان خمین مجروح و یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان متواری شدند.

پس از وقوع این درگیری طرح مهار در گلپایگان با حضور جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه دو اکیپ از آگاهی و راهور اجرا و عوامل انتظامی مجرمان را در میدان معلم مشاهده و درگیر می شوند.

در این اقدام جنون آمیز، سارقین با بستن رگبار به سمت مامورین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و یکی از کارکنان پلیس راهور را به شهادت رسانده و دو نفر دیگر از عوامل انتظامی را نیز مجروح کردند.

در این درگیری یک نفر از مهاجمان به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر با رها کردن خودرو تیبا و با اعمال تهدید و سرقت یک دستگاه پژو 405، از صحنه درگیری متواری شدند.

این در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت یک دستگاه آمیکو یخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالی روستای " در " گریختند.

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای " در " کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند 17 ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۳۹
انتشار یافته: ۵۴
گريختند!!!! همين!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
علت بالای تلفات در اینگونه حوادث اینه که نیرویهای مسلح کشور به آنها فرصت تردد می دهند تا دستگیرشان کنند غافل از اینکه فرد مسلح برای فرار دچار ترس و جنون است و اماده کشتن است بنابراین باید همه شان درجا هدف قرار گرفته و کشته شوند تا جامعه و خود ماموران در سلامت بمانند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
باور کنید خرید وفروش اسلحه در ایران براحتی آب خوردن است !
تنها مشکل پلیس طرح زوج وفرد و سرعت بالای 120 و مچ گیری از مردم عادی است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
من نمیدونم واقعا چرا باید به خودرویی که داخلش چند نفر مسلسل دارند و به همه شلیک میکنند، نباید با رگبار شلیک کرد؟ حدسم اینه که نیروی انتظامی با کلت بهشون شلیک میکرده.
متاسفانه ماموران انتظامی ما برای برخورد با چنین مجرمانی از آمادگی کافی بر خوردار نیستند و ظاهرا فقط برای جمع آوری آنتن ماهواره و گرفتن خانمهای به اصطاح بد حجاب و خواننده های زیر زمینی تبحر دارند.در حوادث سیستان نیز متاسفانه تلفات زیادی داده شد
چرا میگویید سارقان

اول تحقیق . امیدواریم خیلی سریع دستگیر شوند
پاسخ ها
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
تیر اندازی نزدیک خونه ما بود متاسفانه.طبق گفته فرمانده نیروی انتظامی سارق بانک بودن.از طریق جسد یکیشون همشون شناسایی شدن.سه تا برادر اصفهانی هستن و اخرین بار نزدیک اصفهان دیدنشون.متاسفانه دوست خودم هم به شهادت رسید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
سارق کدومه بابا ...!!!؟؟؟

تو سایت خبرده نوشته داعشی هستند
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
سارق بانک بودن توی الیگودرز وقتی نمیدونید ایجاد رعب و وحشت نکنید
اینا که از داعش بدتر اند .
این فیلم بود یا واقعا اتفاق افتاده !!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
توی فیلمهای هالیوودی هم دیگه چنین خشونتی نیمبینیم!
گریختند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینها دیوانه نیستند بلکه جنایتکارند
گزارش فیلم بود ؟
خب یعنی به سلامتی، از چهار نفر سارق، سه تاشون فرار کرده اند و یکیشون هم مرده که نمی شه ازش بازجویی کرد برای پیدا کردن اون سه تای دیگه درسته؟

این وسط تنها چیزی که به جا مونده، 5 تا شهیده و 5 تا جانباز.
5 نفر مجروح و 5 نفر کشته هنوز هم نتواستند دستگیر کنند خنده دار
این همه اکیپ و عوامل انتظامی که گفتین، تجهیزات و آموزش نداشتند که سه نفرو متوقف کنن ؟
من اصلا درک نمی کنم.....
"جانشین فرمانده انتظامی"؟!!!!!!!!!! "پلیس راهور"؟!!!!!!!!!!!
این پلیس ها اونجا چیکار می کردن؟!!!!! مگه نیروی ویژه نبود؟!!!!
آخرش هم فرار کردن؟!!!!!!
پی اینهمه ادعا که ما نیروی ویژه داریم ، نوپو داریم و .... چی شد؟!!!!!!!!!!!!!!!
واي خداي بزرگم. چي د ارم ميشنوم.
جانيا به پدر و فرزندش هم رحم نكردن
عجب گروه خشنی بوده اند!
واي خداي بزرگم. چي د ارم ميشنوم.
جانيا به پدر و فرزندش هم رحم نكردن
برادرا خسته نباشند. 4 تا سارق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرار کردند!!!!؟؟؟؟
خدایا چگونه یک جانی آزاد می گردد تا هروقت دلش خواست ، این گونه فجایع ایجاد کند؟
سزای قتل خلود در آتش جهنم است.
واقعا اگه داعش با چند تا ماشین اینجوری تو شهرها آدم بکشه میتونین جلوشونو بگیرین. اینها از دیروز تا حالا دارن آدم میکشن وکسی جلودارشون نیست.این همه سلاح از کجا آوردند.نکنه از مرز وارد شدن؟
من دیروز صبح کلانتری اراک بودم و شرح ماجرا را شنیدم چطور شما میگید عصر همچنین اتفاقی افتاده و ضمنا جالب تر اینکه رییس انتظامی خیلی ریلکس در حال سرکشی از کلانتری ها بود
تا امروز حوادث رو كه ميخوندم فقط يه خبر بود برام . ولي امروز اين اتفاق فاميل ما رو داغدار كرد و حالا ديگه اين فقط يه خبر نيست.مصيبت بزرگ و سنگيني است . خدا به همه عزيزان صبر بده مخصوصا مادر شهيد سرباز وظيفه
یعنی یک بالگرد این اطراف نبود تا اینها را متوقف کنه! از چند تا شهر عبور کردند ودارند آدم میکشن وهنوز نتونستند بگیرنشون
واقعیت داره من ساکن گلپایگانم با ماشین پلیس فرار کردن نگفته تو خبر
عملیات صغری 11
5شهيد تا اين لحظه توسط 3 نفر
گريز از بيش از 8 ايست بازرسي
درگيري در خمين-گلپايگان-خوانسار-تيكن و......
قابل قبول نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اينجا ايرانه يا ليانشامپو يا تگزاس. آفرين به نيروهايي هوشيار انتظامي!!!
چقدر پلیس علیرغم اینکه می دانسته مسلح هستند ضعیف عمل نموده است
اليگودرز، خمين . گلپايگان ، روستاهاي اطراف شهر خوانسار و الانم خدا ميدونه كجان.4 تا شهرو ريختن به هم كشتن و دزديدند 3 يا 4 نفر بيشترم نبودن ............عجيب نيست. روح شهداي اين قتل و غارت شاد.
در آمریکا یک نفر در تیراندازی کشته می شود، رسانه های ما گوش فلک را کر می کنند. حالا...
خدا کنه زودتر بگیرنشون
متاسفانه ب عنوان یک شاهد باید بگویم کاملا واقعیته و البته اینکه تیر اندازی خونین در شهرستان گلپایگان در کمربندی شهر و ابتدای خیابان شهید ذنوبی اتفاق افتاد و سارقان ک از شهر الیگودرز متواری بودند پس از درگیری با گروگان گرفتن یک سرباز و البته خودروی الگانس نیروی انتظامی از صحنه گریختند و در ادامه ب قتل عام چندین شهروند در روستای در و شهر علویجه اقدام نموده اند. با امید دستگیری و مجازات هر چه سریعتر ضاربین و تسلیت ب خانواده های نیروهای جان بر کف ناجا و سایر جانباختگان این فاجعه
متاسفانه نیروهای انتظامی در شهرستانها آمادگی برخورد با سارقان مسلح حرفه ای را ندارند . علت آن یکی عدم آمادگی است و دیگر تجهیزات و خودروهای قدیمی و مستهلک
خوب شد فقط تفنگ داشتن! اگر تانک داشتن چی میشد؟!
سارقین ؟ سارق به همین راحتی آدم می کشه ؟ آخر زمان شده بخدا !
یعنی چی زدن کشتن رفتن به همین سادگی ؟ این یعنی ماموران ما به غیر از گرفتن عوامل یه پارتی هنر چندانی ندارن همیشه که قرار نیست دختر و پسرا رو بگیرین بعضی اوقات این اشرار هم باید بگیرید
برای نیروی انتظامی متاسفم که سارقان توانسته اند 3 استان را به هم بریزند و مردم و پرسنل راهنمایی و رانندگی را شهید و زخمی کنند و هنوز در حال فرارند!!
صدا و سیما هم که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده نه آگاهی و نه خبری
! اگر در کشور دیگری بود الان در صدراخبار صدا و سیما بود ولی توی ایران و شهرهای کوچک و شهید شدن سرهنگ و افسرو مردم هیچ خبری نیست.
چرا نیروی انتظامی منطقه باید اینقدر ضعیف عمل کنه که هم خودشون رو به کشتن دادند و هم سارقین فرار کنند.
ضعیفیم آقا-ضعیفیم.
باید سیستم دفاعی داخلی نیروی انتظامی تقویت بشه.
با خرید اسلحه مدرن.آموزش صحیح توسط مربیان باسابقه
بجای اموزش ماموران برای گشت ارشاد بهتره نیروی انتظامی اموزش تخصصی به ماموراش بده که اینطوری کشته نشند
واقعا همه ی ما گلپایگانیها و همه ی ایرانیها از این اتفاق متاثر شدند . این ضایعه را به خانواده وملت ایران تسلیت عرض مینمایم وبرای خانواده هایشان صبر واجر صبر ازخداوند خواهانم . اما چند نکته قابل تامل است 1- توجه به آموزش کاربردی و عملیاتی نیروهای مسلح در شهرهای نسبتا امن 2- تجهیز شهرستان گلپایگان به یک فروند بالگرد جهت بحث امنیتی و درمانی 3- تجهیز بیمارستان گلپایگان به تخت خونگیری جهت موارد اینچنینی 4- آموزشهای همگانی جهت مواجهه با سارقان واشرار و تروریستها درپایان ازمسئولین خواهشمندم در گلپایگان به حرمت خون این شهیدان یک روز عزای عمومی اعلام نمایند
خیلی راحت زدن و رفتن !
دستگیر شدنشونم باخداس ..

اینقد شهرهای هستن ک داخل آنها تا آخر عمر زندگی میکنند و ب ریش ما میخندند..
بگو تروریست !! نگو سارق !!!
دیشب شب خونین گلپایگان بود- بیمارستان دربست در اختیار مجروحین این درگیری بود و هیچ مریضی را پذیرش نمیکردند. 5 نفر کشته شدند. چند نفر غیر نظامی هم مجروح شدند . هنوز هم مجرمان دستگیر نشدند و متواری هستند. درگیری واقعا جنون آمیز بود-
سرباز بیچاره فقط 5 روز از خدمتش مونده بود که تیر خورد توی گلوش و شهید شد!!!!
واي از اين ازاذل وسارقين
تبریک به فرمانده نیروی انتظامی
به جای صرفه جویی در نیروی انتظامی در هر چیزی حداقل در استخدام نیروهای زبده ویا اموزش وانگیزه برای اموزش نیروهای موجود توصیه میشود بیشتر دقت شود تا چند سارق که هیچ تمرین یا میدان تیر یاامکانات خاصی ندارند نتوانند جانشین ناجا یک شهرستان را بعلاوه دها نفر به خاک و خون بکشند وفرار کنند.
خدا رحم کنه!!!
آقا جان من یکی بگه که این فیلم بود؟ داستان بود؟ تخیلیات نویسنده بود؟ واقعیت بود؟ اصن چچچچیییییییچچچچچچچچییییییییییییی بود.؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی