بازدید 2021
هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال

دانشگاه آزاد به دنبال انتقام از هفت الماس

هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال با میزبانی مدعیان همراه است که در حساس‌ترین مسابقه دانشگاه آزاد میزبان هفت الماس قزوین است.
کد خبر: ۴۶۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰ 28 December 2014
هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال با میزبانی مدعیان همراه است که در حساس‌ترین مسابقه دانشگاه آزاد میزبان هفت الماس قزوین است.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر بسکتبال ایران به هفته سیزدهم خود رسید و در این هفته صدرنشینان فردا (دوشنبه) در خانه خود به مصاف حریفان می‌روند که در حساس‌ترین مسابقه دانشگاه آزاد میزبان هفت الماس قزوین است و می‌خواهد در خانه انتقام شکست دور رفت را بگیرد. دانشگاه‌آزاد که با یک شکست صدرنشین لیگ است در نیم فصل نخست و در قزوین برابر هفت الماس تن به شکست داد؛ شکستی که پر از حاشیه بود. حالا شاگردان شاهین‌طبع در خانه به دنبال انتقام هستند و در طرف دیگر هم هفت الماس است که این روزها خوب می‌برد و تا این مرحله نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

در دیگر مسابقه مهرام تهران پس از شکست برابر شهرداری گرگان میزبان پمینای اصفهان است. مهرام با دو شکست در رده دوم قرار دارد و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی به حداکثر امتیاز این مسابقه نیاز دارد اما مطمئنا برابر نماینده اصفهان که نسبتا به ابتدای فصل هماهنگ‌تر شده کار آسانی نخواهد داشت.

پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی در این هفته میزبان شهرداری گرگانی است که در دیدار قبلی خود مهرام را برده و انگیزه بسیار زیادی برای ادامه شگفتی‌سازی‌های خود دارد. پتروشیمی با یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد با گرفتن حداکثر امتیازها در دیدارهای بعدی خود می تواند به صدر جدول نزدیک تر شود.

آخرین مسابقه این هفته نیز بین دو تیم ثامن مشهد و صنایع ماهشهر برگزار می‌شود. ماهشهری ها چند بازیکن جدید جذب کرده‌اند که می‌توانند به وضعیت آنها در نیم‌فصل دوم کمک کنند و مطمئنا در این مسابقه به دنبال نخستین برد خود در لیگ هستند.

برنامه کامل رقابت‌ها به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد – هفت الماس قزوین – سالن حکیمیه – ساعت 16

مهرام – پمینا – سالن آزادی – ساعت 16

پتروشیمی – شهرداری گرگان – اندیشه بندرامام ماهشهر – ساعت 16

ثامن مشهد – صنایع ماهشهر – سالن مشهد – ساعت 16

جدول رده‌بندی:

1.دانشگاه آزاد 21 امتیاز

2.مهرام 20 امتیاز

3.پتروشیمی 18 امتیاز

4.نفت آبادان 17

5.هفت الماس 16 امتیاز

6.شهرداری گرگان 15 امتیاز

7.پمینا اصفهان 14 امتیاز

8.ثامن مشهد

9.صنایع ماهشهر 11 امتیاز
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان