بازدید 46705

حضور «مردان سپيد» در چهار راه ولي عصر

طرح آسمان آبي، زمين پاک اجرايي شده است که گروه نمايشي مردان سپيد يکي از کمپين هاي اين طرح مي‌باشد که با هدف ارتقاء سطح فرهنگي درخصوص مسائل ترافيکي و تفکيک پسماند از مبدأ کار خود را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۴۶۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵ 28 December 2014
کمپين گروه مردان سپيد در قالب طرح «آسمان آبي، زمين پاک» روز شنبه با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ترافيکي با همکاري مناطق 6 و 11 با حضور در چهارراه ولي عصر به اجراي نمايش پرداختند که مورد استقبال شهروندان پايتخت قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، نصرالله آباديان با اشاره به کمپين مردان سپيد که توسط شهرداري منطقه 6 و 11 اجرايي شده است گفت: با توجه به رويکردي که شهردار تهران درخصوص رفع آلودگي‌ هواي تهران و به طور کلي حساسيتي که در مورد مسائل زيست محيطي دارند طرح آسمان آبي، زمين پاک اجرايي شده است که گروه نمايشي مردان سپيد يکي از کمپين هاي اين طرح مي‌باشد که با هدف ارتقاء سطح فرهنگي درخصوص مسائل ترافيکي و تفکيک پسماند از مبدأ کار خود را آغاز کرده‌اند.

وي ادامه داد: وجود 12 ايستگاه مترو از خطوط 3، 7 و 2 در سطح منطقه 11 به همراه 3 خط بي آر تي و قريب 180 ايستگاه اتوبوس، 25 خط تاکسي در بحث حمل و نقل عمومي به شهروندان پايتخت در اين منطقه خدمت رساني مي‌کنند، به طوري که هر شهروند مي‌تواند با طي کردن مسير کمتر از 350 متر به يکي از سامانه‌هاي حمل و نقل عمومي دسترسي داشته باشد.

آبادانيان در خصوص تکميل خطوط 3 و 7 مترو تهران که از منطقه 11 عبور مي‌کند گفت: آزادسازي و تملک املاکي که در مسير دو خط 3 و 7 متروي تهران وجود داشته توسط شهرداري منطقه 11 انجام شده تا به روند اجرايي اين خطوط کمک شود.وي تاکيد کرد: تفکيک پسماند از مبدأ به صورت پايلوت در 10 ناحيه شهر تهران اجرايي شد که ناحيه يک منطقه 11 يکي ازنواحي پايلوت بود که نتايج اين طرح مورد استفاده ساير نواحي براي اجراي سراسري طرح قرار مي‌گيرد.

وي درخصوص طرح خط سفيد و اقدامات منطقه 11 نيز گفت: منطقه 11 طرح خط سفيد را از خيابان حافظ و در امتداد منطقه 6 آغاز کرد که بخش عظيمي از اين کار به اتمام رسيده است. در بحث خط کشي‌ها با توجه به برودت هوا، کار کمي متوقف شده که پس از ايجاد شرايط مناسب آب و هوايي طرح خط سفيد در منطقه 11 ادامه پيدا خواهد کرد که اميدواريم با اجراي اين طرح شاهد ارتقاء فرهنگ ترافيکي شهروندان باشيم و اين امر موجب کمک به مجموعه مديريت شهري شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۳۵
حالا لازم بود این آقایان به شکل اشباح وهول انگیز فرهنگ سازی کنند؟
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
واقعا که! اینا واسه منو شما خودشون رو دلقک کردن! برای جلب توجه که در کنارش شما به پیامی که دارن توجه کنی...! جای تاسف داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
شما بفرما از تو خونه پشت لپ تاپ فرهنگ سازی کن!!!!
mehdi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
آره لازم بود من خودم ديدم
خروس لاری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خوب بقول دوستان این حرکت بسیااااار پیچیده است باید درکشو داشته باشی ! اینا دارن میگن که قیافه واقعی تهرونیها اینجوریه ولی از بس که دود خوردیم به شکل رایجی که میبینید در آمدیم ! البته به نظر میرسه قیافه دود مالیده قشنگ تر باشه !!
روزی چند میدن به این مردان سپید!! بیچاره ها
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
برات متاسفم برای هممون متاسفم که این قدر بی غیرت و بی رگ شدیم که هر بلایی سرمون میاد ساکتیم و اونهایی که اینجوری می خوان ما رو آگاه کنن مسخره می کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
شما که نظر میدی بابت نظرت چقدر گرفتی؟ این لحن درسته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
کار فرهنگیه فیلسوف
تو سپیدی ، من سیاهم .
پاسخ ها
عبدالله عاصی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
منم خاکستری
قسمت عمده ای از این مشکلات بر عهده خود شهرداری است چه کسی را می خواهند هشیار نمایند.
مثلاً کلی تبلیغ می کنند که اتوبان ستاری را ساختیم تا ترافیک روانتر شود اکنون مجتمع تجاری بر آن می سازند تا راه بندان شدید ایجاد کنند!
وقتی کسی چیزی نمیگه میگن چرا کسی راستش رو نمیگه حالا هم که افرادی میاد واقعیت رو نشون بدهند بعضی ها میان فقط تخریب میکنن چرا؟
آیا خود مدیران و مسئولین شهرداری از وسایل نقلیه غمومی در محدوده مناطق ذکر شده استفاده می نمایند؟ وقتی برای عبور توسط بی آر تی فقط از چهارراه ولیعصر بیش از 30دقیقه معطل شدند دیگر از این برنامه اجرائی نخواهند کرد.
پاسخ ها
پریناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
خودمدیران مربوطه دم ودستگاه "فروش آرم ترافیک"راه انداخته اند! بعدمیخوان مادلمون رو به این نمایشهاخوش کنیم!!!!
آقا راهش فقط برقي كردن خودروهاست.
همين بنزيني ها رو هم برقي كنن
آلودگی هوا با کاهش ساعت کار ادارات مهارشدنی است
امروز 7دیماه دیدم دارن ورودی های زوج و فرد را به دوربین مجهز میکنند
ما که پول نداریم دو تا ماشین بخریم که هم زوج باشه هم فرد باید چکار کنیم؟؟!!!
میگم مگه ما تمام بهای یک خودرو و تمام بهای بیمه و مالیات و ... مربوط به ماشینمون را نمیدیم که اجازه نداریم هر روز ازش استفاده کنیم ؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
مثه اینکه تعطیلیای دوره احمدی نژاد بهت خوش گذشته ها
کارهای شهرداری متاسفانه در بعضی زمینه ها نمایشی و رفع تکلیفی است و اسنمرار ندارد و در بسیاری از زمینه ها نیز طرحهای خود را بسیار گران تمام می کنند و این با منطق جور نمی اید .
همان لباس سفیدکافی بود! نیاز به سفید کردن صورتها نبود!
دمشون گرم با همتشون
کاش در اين طرح هاي اصلاح فرهنگ ترافيکي يک بار هم که شده به معضل موتورسوارکاران خلافکار توجه ويژه اي صورت مي‌گرفت. موتورسوارها اغلب از چراغ قرمز عبور ميکنند، خيابان يکطرفه را دوطرفه مي آيند، در پياده روها آسايش را از عابران پياده سلب کرده اند و تعدادشان به قدري زياد است که به تنهايي براي آلودگي هواي دنيا کفايت مي‌کنند. در اين بين مامورين راهنمايي و رانندگي هم از آنان بسيار ميترسند. بارها شاهد بوده ام که در قبال تخطي از مقررات راهنمايي و رانندگي توسط موتورسواران که درست جلوي چشم مامور پليس اتفاق مي افتد، روي خود را برميگردانند که يعني چيزي نديده اند و زماني که به عنوان عابر پياده به پليس اعتراض ميکني که چرا جلوي خلاف به اين بزرگي را نميگيري به سادگي پاسخ مي دهد اين موتوري ها اکثرا چاقو دارند و ما از آنها مي ترسيم!!! البته تعداد بسيار کمي از موتورسوارها هم هستند که به قوانين احترام مي گذارند ولي تعداد خلافکاران آنقدر زياد است که اين تعداد کم به چشم نمي‌آيد.
این یک نمایش برای جلب توجه مردمه مثل نمایش تئاتر لطفا مثبت نگاه کنید.
در جواب دوستمون ناشناس: 09:40 - 1393/10/07
بیچاره ماهاییم که هنوز بلد نیستیم و با ماشین شخصی به محل کارمون میریم و این رو ضرب در کل ماشین‌دارهای تهران بکن،
ببین چه فاجعه‌ای رو می‌بینی، اگر ببینی!... ولی عادت کردیم به هوای سیاه پر از سرب تهران.
و البته ترک عادت موجب مرض است، پس بایستی فرهنگ‌سازی کرد و کرد.
اتوبوس و مترو و کمی دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، البته سخته، ولی بایستی یاد گرفت.
من در منطقه 11 سالهاست که زندگی می کنم.اینها همه شعار و شو است.چندین بار با نامه و حضوری اشنا رفتیم شهرداری که اقا بیاید این سطل اشغال و مشکلات عدیده اطاف اون رو اصلاح کنید.حداقل یه جایی براش مشخص کنید نیومدند.ماشین ها رو تو پیاده رو پارک می کنن بیاد استوانه ترافیکی نصب کنید گوششون بده کار نبوده.....شهرداری ها کاری درست توشون انجام نمی شه...
متأسفانه عادت کردیم همه چیز رو به تمسخر بگیریم.این آقایون بیکار نیستند که بیان پول بگیرن .اینها دغدقه شهری که توش زندگی می کنن رو دارن.
پاسخ ها
hossein
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مجید دلبندم دغدقه نیست دغدغه است .
همه چیز با جریمه دستگاههای اجرایی درست می شه و بعد جریمه متخلفین دیگر.
شهرداری ها و خودروسازها ریه مردم را تا حلق پر کرده اند با خودرو و ساختمان. بعد بیچاره مردم فقط باید عوارض بدهند و مثل من سرطان مغز بگیرند و بعد محکوم به مرگ باشند!
چند درصد ساختمانها به تعداد خودروهای ساکنان آنها پارکینگ دارند؟ چرا ندارند؟ چه کسی اجازه می دهد خودروی بی پارکینگ وارد شهر بشود؟پارکینگهای فرودگاه امامخمینی و مهرآباد مملو از خودروهایی است که سالها آنجا مستقر بوده اند و خاک روی آنها نشسته است. چه کسی مسئول این کار است ؟ وقتی به فرودگاه می رویم جای پارک نزدیک ترمینال، باید برویم در 10 کیلومتری پارک کنیم و بعد با اوتوبوس به ترمینال بیاورندمان. به به. خدا نکند یکی معلول باشد.
عزیزم راش اور که میشه این لوازم حمل و نقل عمومی در حال انفجارن تازه 1000 تومن صرفه جویی میشه بعدش سر ازدحام و آلودگی باید کلی پول دوا و دکتر آنفولانزای بعدش رو داد.
متاسفم که بعضی از مردمی که در ایران زندگی می کنند با اصول اولیه حقوق مدنی جوامع آزاد هیچ آشنایی ندارند...
اینکار باید برای اعتراض نسبت به تولید و توزیع بنزینهای آلوده انجام میشد
خیلی زشته که در خصوص افرادیکه برای رشد فرهنگی ما تلاش می کنند اینطوری صحبت کنیم.هنوز ما خیلی عقبیم.
من نمی دانم چرا ما با هر ابتکاری دم از ناسازکاری می رنیم
طرح بهتر خود را ارائه دهید ... بر سر خلاقیت این گونه پتک نزنید
قربونی همه تون برم
آقا باید پول شهرداری خرج بشه دیگه

بجای هزینه جهت بهبود روش بازیافت ملیونها تومان خرج تبلیغات میشه
اگه هزینه یکسال تبلیغات ساخت خرید کارخانه های بازیافت بشه برای همیشه مشکل حله
اگر شهرداري با مردم رو راست است بيايد تراكم نفروشد يا اتومبيل مسئولين خود را جمع تا مثل مردم عادي از وسيله عمومي استفاده كنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل