بازدید 5563
۱

نگاه شما: بیمارستان 30 ساله نیمه تمام

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴ 27 December 2014
بیمارستان قایم تویسرکان بعد از 30 سال هنوز نیمه تمام است.

با گذشت 30 سال از شروع عملیات ساخت بیمارستان قایم شهرستان تویسرکان با 44 درصد پیشرفت فیزیکی همچنان نیمه کاره رها شده است.

واین درحالی است که بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان تنها بیمارستان شهرستان صد وبیست هزار نفری تویسرکان است که عمری 50ساله دارد و مستهلکترین و فرسوده ترین بیمارستان ایران است. و هزینه های تعمیر و نگهداری برای بیمارستان فرسوده و از رده خارج ولیعصر بیهوده بوده و نمی تواند پاسخ گوی نیاز مردم شهرستان تویسرکان و روستاهای همجوار شهرهای اسدآباد وگنگاور باشد(روستاهای این دوشهر چون به تویسرکان نزدیکتر هستند به بیمارستان ولیعصر تویسرکان مراجعه می کنند)

در ضمن سال 1391 مدیر کل بهداشت ودرمان استان همدان وعده داده بود که سال 1394 بیمارستان جدید تویسرکان بیمارستان قایم به بهره برداری می رسد اما هم اکنون کارگاه ساختمانی آن تعطیل است و رها شده است.

بیمارستان قایم تویسرکان در دهه 60کلنگ زنی شد وتا حدودی ساخته شد (پی ریزی شد سقف طبقه اول هم زده شد دیوار کشی هم تکمیل شد) وسپس بیش از بیست سال رها شد تا سال 1387 و درسال 1387 به علت اینکه زمانی طولانی ازاسکلت بتونی می گذشت توسط پیمانکار تخریب شد و دوباره شروع به کار شد و تا الان سال 1393 کمی بیشتر از اسکلت قبلی که تخریب شد ساخته شد و دوباره رها شده است که گویامی خواهد به سرنوشت قبل دچار شود و دوباره به علت طولانی شدن زمان ساخت تخریب شود.

مردم تویسرکان ناچارند برای درمان مسافت طولانی و گردنه های پر پیچ و خم را به سوی همدان طی کنند که این خود در زمستان رنجش و زحمتش دو چندان می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
باز خدا رو شكر كه شما سفت كاريش انجام شد.مال ما كه هنوز يه زمين بايره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی