بازدید 4418

نگاه شما: درخصوص سازمان حج و زیارت

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲ 27 December 2014
حامد حمزه:  بنده طبق اطلاعیه ثبت نام سازمان حج و زیارت در سایت سازمان ثبت نام تشرف به کربلا انجام داده و بعنوان اولویت ۸ در قرعه کشی پذیرفته شدم. در مهلت مقرر وجه مربوطه را پرداخت و مدارک را به مجری(نهروان سیر)ارایه دادم.تاریخ موجود ۲دی را نیز در سایت ثبت کردم. با گذشت مدتی هیچگونه اطلاع رسانی انجام نشد و طی تماسهایی که داشتم اعلام میفرمودند که تماس گرفته خواهد شد.نهایتا در تاریخ اول دی یعنی روز قبل از پرواز باتوجه به عدم اطلاع رسانیها تماس گرفتم که اعلام داشتند هزینه سفر از سوی سازمان حج و زیارت حدود ۴۰۰هزار تومان افزایش یافته ضمن اینکه  میبایست بعدا دوباره ثبت نام و در قرعه کشی بعدی شرکت کنیم!!!!!!    در پاسخ به دلیل عدم اطلاعرسانی  نیز اعلام کردند که تمام شماره تلفنها در سازمان پاک شده و امکان تماس را نداشته اند.
 
بنده بعداز گذشتن از زمانی که  برای ثبت نام گذاشتم.پولی که مدتی بلوکه بوده است. حداقل اگر اطلاع رسانی میکردند میتوانستم مانند سایر مردم بصورت . پیاده و در تاریخ اربعین سفر کنم. این چه وضعی است که در این سازمان وجود دارد. این سازمان حتی پاسخ این موضوع راکه در سایتشان ثبت کرده ام نیز نداده اند و گرنه توقع عذرخواهی هیچگاه نداشته و نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها