بازدید 5914

زندان مخفی سیا در اوکراین لو رفت

شبکه تلویزیونی روسی در گزارشی فاش کرد، سیا در اوکراین زندان مخفی ایجاد کرده و صدها زندانی از کشوهای مختلف را در آن نگهداری می کند.
کد خبر: ۴۶۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶ 27 December 2014
شبکه تلویزیونی روسی در گزارشی فاش کرد، سیا در اوکراین زندان مخفی ایجاد کرده و صدها زندانی از کشوهای مختلف را در آن نگهداری می کند.

به گزارش شبکه خبر، شبکه تلویزیونی REN TV روسیه  در گزارشی افزود: زندان مخفی آمریکایی از اوایل تابستان گذشته و در منطقه ای در حومه کی یف پایتخت اوکراین دایر شده است.

این شبکه تلویزیونی روسیه اعلام کرد : سیا بخشی  از زندانیان خود را از زندان های مخفی در رومانی و لهستان به اوکراین منتقل کرد.

'ازجمله زندانیان در زندان سیا در حومه کی یف، آلکساندر کارادزیچ فرزند رادوان کارادزیچ  سرکرده  سابق صرب های بوسنی و هرزه گوین است که چندی پیش ربوده شد.

در گزارش رسانه روسی با نمایش صحنه هایی از نمای بیرونی زندان های مخفی سیا در رومانی ، لهستان و لیتوانی آمده است :  بیشتر زندانیان  از افغانستان  به این زندان منتقل و شکنجه شدند.

شبکه روسی REN TV در این گزارش یادآورشد که زندان های سیا در 12 کشور اروپایی دایر شده بود که پس از افشای آن ، آمریکا آنها را فوری جمع کرد.

در این گزارش آمده است: از میان کشورهای اروپایی فقط مقام های لیتوانی به وجود زندان مخفی سیا در کشور خود اعتراف کردند و بقیه کشورهای میزبان زندان های سیا در این باره سکوت کردند.

دولت اوکراین قصد بستن زندان سیا را در حومه کی یف ندارد و حاضر به هر کاری برای جلب رضایت آمریکاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار