بازدید 3430
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد ;

مصرف شیشه مقدمه انحرافات فردی و اجتماعی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مصرف شیشه را زمینه‌ساز انحرافات فردی و اجتماعی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۶۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶ 27 December 2014
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مصرف شیشه را زمینه‌ساز انحرافات فردی و اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش تسنیم ، خدابخش مرادی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه طرح کارزار رسانه‌ای مبارزه با مصرف شیشه اظهار داشت: اعتیاد و مصرف شیشه یکی از آسیب‌های اجتماعی جدی است که ترویج و تبلیغ آن با ایجاد دام برای افراد کم‌تفکر و کم‌تأمل مقدمات انحراف در رفتار فردی و اجتماعی افراد را فراهم می‌کند.

وی افزود: پیشگیری از اعتیاد جوانان الزامی است و باید از به هدر رفتن سرمایه انسانی جلوگیری شود، جلوگیری از مصرف شیشه همگانی و اجتماعی شود چراکه دانستن افراد در ارتباط با مصرف شیشه کفایت نمی‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خروجی استفاده از مواد مخدر را انحراف در مسیر ارتقای شخصیت فردی و اجتماعی افراد دانست و افزود: اعتیاد به مواد مخدر در بعضی مناطق سرمایه و جان انسان‌ها را از بین برده که این سرمایه انسانی و اقتصادی است.

مرادی یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های دنیای امروز را حضور فناوری جدید و فضای مجازی‌ برشمرد که رفتار، نیاز و مطالبات جامعه را تغییر داده است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از نهادهای موثر و تربیتی در کنار تغییرات و فناوری‌های جدید نمی‌توانند نقش و مأموریت اصلی خود را در حوزه حفاظت، حراست و هدایت به درستی برای افراد جامعه انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استفاده از مواد مخدر در گذشته سنتی بوده اما امروزه صنعتی شدن استفاده از مواد نگران کننده و استفاده از شیشه منشأ تصادفات است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار