بازدید 32422
واکنش اعضای جبهه پایداری به دیدار با رئیس‌جمهور سابق در گفت‌و‌گو با «تابناک»؛

دیدار با احمدی‌نژاد جرم، خلاف شرع و عرف نیست!

روز گذشته، برخی سایت‌های خبری به نقل از احمدی‌نژاد گفته بودند: بنده (احمدی‌نژاد) ثانیا ترجیح می‌دهم به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی مشغول باشم؛ اما اگر ابعاد این توطئه‌‌ای که علیه رهبری در جریان است، شدت پیدا کند، بر پایه‌ شناختی که از بنده دارید، عافیت طلبی نمی‌کنم و با تمام ظرفیت‌های فردی و اجتماعی خود به صحنه می‌آیم.
کد خبر: ۴۶۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ 28 December 2014
مجلس در سال آینده، ۳ وزیر دولت را استیضاح می‌کند؟از دیروز برخی سایت‌ها، خبری با تیتر دیدار احمدی نژاد با برخی اعضای جبهه پایداری منتشر کردند که بازخورد زیادی در فضای سیاسی کشور داشت تا آنجا که یکی از روزنامه‌های منتسب به جریان اصلاح‌طلب، امروز آن را ‌تیتر یک خود کرده‌ است.

به گزارش «تابناک»، اما سایت مهر مردم که این روز‌ها سایت رسمی برای انتشار اخبار رئیس دولت نهم و دهم است، به غیر از تکذیب خبر این روزنامه اصلاح‌طلب دیدار احمدی‌نژاد با برخی اعضای جبهه پایداری را هم تکذیب کرده و نوشته است: اخبار مربوط به احمدی‌نژاد، به جز پایگاه اطلاع‌رسانی مهر مردم، فاقد هر گونه نشریه مکتوب یا مجازی رسمی یا غیررسمی است.

روز گذشته، برخی سایت‌های خبری به نقل از احمدی‌نژاد گفته بودند: بنده (احمدی‌نژاد) دیگر برای فعالیت سیاسی انگیزه شخصی ندارم، چون اولا تمام مراتب قدرت را در این کشور تجربه کرده‌ام و ثانیا ترجیح می‌دهم به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی مشغول باشم اما اگر ابعاد این توطئه‌‌ای که علیه رهبری در جریان است شدت پیدا کند، بر پایه‌ شناختی که از بنده دارید، عافیت‌طلبی نمی‌کنم و با تمام ظرفیت‌های فردی و اجتماعی خود به صحنه می‌آیم.

برای روشن شدن این موضوع به سراغ چند نماینده مجلس عضو جبهه پایداری ـ که گفته می‌شد در این جلسه حاضر بودند ـ رفتیم تا قضیه روشن شود؛ اما این نماینده‌ها نیز منکر وجود چنین جلسه‌ای ‌هستند و بر این باورند که این قبیل خبر‌ها، فقط برای تحریک احمدی‌نژاد برای شکست سکوت وی است.

حمید رسایی در گفت‌و‌گو با تابناک در این باره می‌گوید: اینکه بنده اخیرا دیدار یا جلسه‌ای با آقای احمدی‌نژاد داشته‌ام، دروغ است. البته احمدی‌نژاد رئیس جمهور این کشور بوده و هرچند انتقاداتی به عملکرد ایشان به ویژه در دو سال آخر ریاست جمهوری‌اش دارم، دیدار داشتن با او نه جرم است نه تخلف و نه قبیح، منتهی من دیداری با ایشان نداشته‌ام.

رسایی گفت: آخرین جلسه‌ای که بنده به همراه تعدادی از نمایندگان (ده، پانزده نماینده) با احمدی‌نژاد داشتیم، بعد از استیضاح وزیر کار در دولت قبل بود که نسبت به رفتار احمدی‌نژاد در خصوص انتشار فیلم درخواست برادر لاریجانی از مرتضوی انتقاد داشتیم و بعد از آن، بنده جلسه‌ای با ایشان نداشتم. البته به رغم اینکه مرتضوی محاکمه شد، از اینکه تکلیف پرونده فاضل لاریجانی تا کنون معلوم نشده هم انتقاد داریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا این احتمال هست که بار دیگر جبهه پایداری با احمدی‌نژاد به توافق برسد، گفت: من سخنگوی این جبهه نیستم و با آن‌ها ارتباط تشکیلاتی ندارم، ولی با‌ شناختی که از این دوستان دارم، بعید است مثل گذشته به احمدی‌نژاد نگاه کنند. منتهی امروز باب شده هر کس را می‌خواهند عضو جبهه پایداری معرفی می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه چرا روزنامه‌ها در خصوص این موضوع تا این حد مانور می‌دهند و هدف چه چیز است، گفت: چون احمدی‌نژاد سکوت کرده، این‌ها می‌خواهند کاری کنند تا بفهمند‌ او چه برنامه‌ای دارد. او هم سیاست خاصی ‌پیش گرفته و موضع‌گیری نمی‌کند. در این میان چند سایت هم تازه متولد شده‌اند که معلوم نیست به کجا و چه کسی منتسب هستند که معمولا آن‌ها خبرسازی می‌کنند. کسانی دیدار با احمدی‌نژاد را مسأله جلوه می‌دهند که خودشان دائم‌ جلسه دارند؛ آن هم جلسه برای ادامه فتنه‌گری.

سید امیر حسین قاضی‌زاده نیز در این باره به تابناک گفت: به نظر می‌رسد، ‌اصل این خبر دروغ باشد، چون من هم از دوستان پرسیدم و ایشان اعلام کردند ‌ما چنین جلسه‌ای نداشتیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا رسانه‌ها چنین خبری را منتشر کرده‌اند، گفت: اگر عده‌ای بخواهند یک فعل دروغ را جا بیندازند، بالاخره عده‌ای آنقدر آن را می‌گویند تا همه باورشان بشود؛ البته ممکن است کسانی رفته ‌و احمدی‌نژاد را دیده باشند، ولی جلسه تشکیلاتی مشترکی وجود نداشته است.

وی گفت نه من و نه کسانی که من با آن‌ها تماس گرفتم در این جلسه حاضر نبودند و حالا کی و چه کسانی دنبال این مسائل هستند و هدف چه چیز هست را ما نمی‌دانیم، البته اگر جلسه‌ای هم بود کار خلاف شرع و عرف نبوده است؛ البته دوستان ما جلساتی با تشکل‌های اصولگرا داشته‌اند و اخبار آن هر از گاهی منتشر می‌شود. این جلسات ممکن است با علما یا ایثارگران و یا با شخصیت‌های دیگری باشد اگر هم جلسه دیگری باشد قطعا اعلام می‌شود.

وی در خصوص احتمال بازگشت احمدی‌نژاد گفت: سابقه نشان داده است، کسانی که در سیاست بوده‌اند نتوانسته‌اند از سیاست دور بمانند، در حال حاضر از آقای هاشمی گرفته تا خاتمی همه به نوعی حضور دارند، احمدی‌نژاد هم بالاخره یک مدتی رئیس‌جمهور بوده‌اند و دوستان و طرفدارانی دارد، و برای خود وظایفی را تعریف می‌کنند و ممکن است دوباره در عرصه سیاسی مشارکت داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس