بازدید 2718

بودجه دفاعی باید تقویت شود

کد خبر: ۴۶۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶ 27 December 2014
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که با وجود افزایش نسبی بودجه وزارت دفاع توسط دولت ، اعتقاد ما بر این است که باید بودجه دفاعی تقویت شود.

به گزارش ایسنا؛سید حسین نقوی حسینی، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حساسیت ویژه‌ای نسبت به بودجه وزارت دفاع دارد و معتقد است که باید نیازهای این وزارت‌خانه تامین شود.
وی درعین حال گفت:‌ دولت در حد مقدورات و دخل خود بودجه این وزارتخانه را تنظیم کرده است ولی نظر کمیسیون امنیت بر این است که باید در حوزه‌ بودجه‌ی دفاعی مصوبات دیگری داشته و از ظرفیت‌های قانون پنجم توسعه استفاده کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برای تقویت بنیه دفاعی باید اعتبارات افزایش یابد گفت: همانطور که در لایحه اصلاح موادی از آیین مقررات دولت مصوباتی در جهت تقویت اعتبارات حوزه‌ی دفاعی پیش بینی شد، معتقدیم که آن مصوبات نیز باید در بودجه 94 لحاظ شود.

نقوی حسینی همچنین در مورد بودجه وزارت‌خانه‌های خارجه، اطلاعات و وزارت کشور نیز گفت که در بررسی مشترک با نمایندگان این دستگاهها، پیشنهادات را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم که در صورت لزوم برای اصلاح و تقویت به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

وی در پایان گفت که کمیسیون‌ها از این هفته وارد بررسی پیشنهادات مربوط به موارد ابلاغی بودجه خواهند شد تا بعد از اتمام مهلت قانونی مصوبات را به کمیسیون تلفیق بدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی