بازدید 4631

محدودیت‌های غیرضروری باید حذف شود

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی با بیان این‌که هیچ امنیتی بدون ایجاد محدودیت تامین نمی‌شود، اظهار کرد: با این وجود باید محدودیت‌های غیرضروری حذف شود.
کد خبر: ۴۶۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸ 27 December 2014
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی با بیان این‌که هیچ امنیتی بدون ایجاد محدودیت تامین نمی‌شود، اظهار کرد: با این وجود باید محدودیت‌های غیرضروری حذف شود.

به گزارش ایسنا، سردار گرجی‌زاده در مراسم سی‌امین سال تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی با اشاره به این‌که امنیت در هر کشوری مساله اول و آخر است، خاطرنشان کرد: جریان‌های ضد انقلاب به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند. صنعت هوایی برای رفاه مردم ایجاد شده است، اما ضد انقلاب در این صنعت وحشت ایجاد کرده بودند.

وی در ادامه اظهار کرد: در یک مورد ضد انقلاب هواپیمای کشور ما را دزدیده و به کشور عراق بردند و عراق در این مورد مانور زیادی داد، اما ما با فرمان امام خمینی و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی توانستیم امنیت را در خطوط پروازی برقرار کنیم.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در ادامه اظهار کرد: هیچ امنیتی بدون ایجاد محدودیت به وجود نمی‌آید. ما در گذشته به راحتی در حرم امام رضا (ع) رفت و آمد می‌کردیم، اما بعد از بمب‌گذاری در حرم، زائران بازرسی می‌شوند. ما چاره‌ای جز این هم نداریم، زیرا با حیوان‌هایی مواجه هستیم که در پاکستان 140 کودک را می‌کشند. برای ما سخت است که هنگام ورود به حرم حضرت علی (ع) تفتیش شویم، اما این نکته را باید در نظر بگیریم که حرم امام علی (ع) تاکنون بارها مورد تهاجم قرار گرفته و گنبد مطهر حرم عسگرین تاکنون هفده بار تخریب شده است.

گرجی‌زاده با اشاره به این‌که در یکی از پروازها، خلبان اجازه حضور دو مسافر را به دلیل بار زیاد نداده بود و مردم بابت تاخیر در پرواز ناراحت و عصبانی بودند، گفت: من خودم شاهد بودم که مردم پس از پرواز اظهار می‌کردند که اگر این اقدامات انجام نشود ممکن است هواپیما مورد سوء قصد قرار گیرد. کسی نباید به دنبال امنیت بدون محدودیت باشد، اما باید محدودیت بدون ضرورت حذف شود حتی محدودیت باید غیرمحسوس شود.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در ادامه افزود: یک اتفاق می‌تواند تمام زحمات ما را از بین ببرد و احساس ناامنی را به وجود آورد به طور مثال با ظهور داعش ما شاهد بودیم که مردم کشورمان احساس خطر کرده و هر روز اخباری درباره نفوذ داعش به کشور بیان می‌شد که این اخبار واقعیت نداشت. در واقع در بین مردم احساس ناامنی به وجود آمده بود. در صنعت هوایی هم همین مساله وجود دارد یک اتفاق می‌تواند در میان مردم احساس ناامنی به وجود آورد و تمام زحمات گذشته را زیر سوال ببرد.

وی با بیان این‌که سپاه حفاظت هوایی تاکنون 70 شهید و 600 جانباز تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: برخی از این جانبازان می‌توانستند بازنشسته شوند، اما چون می‌دانستند به حضور آنها نیاز داریم در صحنه باقی ماندند. امروز صنعت هوایی یکی از امن‌ترین صنایع کشور است.

به گفته وی، بهترین قدردانی از نیروهای حفاظت سپاه این است که انتقادها بیان شود، ولی این نیروها تخریب نشوند.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در پایان با بیان این‌که هیچگاه نباید غرور ما را بگیرند، زیرا ما با همکاری سایر دستگاه‌ها امنیت پروازها را تامین کرده‌ایم، گفت: نیروهای حفاظت سپاه به پیش ما می‌آمدند و می‌گفتند که آنها را به عراق بفرستیم، اما ما به آنها می‌گفتیم چنین اقدامی جزو سیاست‌های ما نیست. ما با چنین نیروهای فداکار کار می‌کنیم که باید قدر آنها را بدانیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار