بازدید 55053

ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4

از سامسونگ Galaxy Note 4 به عنوان برترین و بهترین فبلت موجود در بازار یاد میکنند و در حالی که بسیاری از رقبای سامسونگ همچون اپل قصد داشته و دارند که این عنوان را از فبلت سامسونگ باز پس بگیرند، اما بدون شک فاصله این فبلت با رقبای خود بسیار زیاد است. اما این به معنی بی عیب و نقص بودن فبلت معروف سامسونگ نیست. کما اینکه ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد این فبلت مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۶۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ 27 December 2014
ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4
از سامسونگ Galaxy Note 4 به عنوان برترین و بهترین فبلت موجود در بازار یاد میکنند و در حالی که بسیاری از رقبای سامسونگ همچون اپل قصد داشته و دارند که این عنوان را از فبلت سامسونگ باز پس بگیرند، اما بدون شک فاصله این فبلت با رقبای خود بسیار زیاد است. اما این به معنی بی عیب و نقص بودن فبلت معروف سامسونگ نیست. کما اینکه ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد این فبلت مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک» روز گذشته موسسه و شرکت Etrade Supply گزارشی را بر روی وبلاگ خود منتشر کرده است که طی آن ده ایراد آزار دهنده در خصوص Galaxy Note 4 را بیان و بررسی کرده است – اینجا. این ایرادات از طراحی تا سخت افزار و عملکرد این فبلت محبوب را در بر میگیرد.

نکته آنکه این مقاله بیش از همه در راستای بهبود و توسعه این فبلت مشهور منتشر شده است و نویسندگان این امید را دارند که در سال آینده و احتمالا در نسخه 5 این فبلت این ایرادات به شکل کامل بر طرف شده باشد. ما در اینجا این 10 اشکال اساسی که این وبلاگ مطرح کرده را برای شما تشریح میکنیم.

ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4

1 – فاصله و شکاف بین قاب و صفحه نمایش

بعد از انتشار نهایی Note 4 بسیاری از مشتریان در خصوص شکاف بین صفحه نمایش و قاب این گوشی ابراز نارضایتی کرده اند. در این خصوص عکسها و ویدئو هایی در فضای نت منتشر شده که در برخی از آنها یک کارت ویزیت به راحتی در این شکاف جای میگیرد. گویا خود سامسونگ نیز از این اشکال اطلاع دارد و در دفترچه راهنمای فبلت به آن اشاره کرده است.

یکی از سخنگویان شرکت سامسونگ در این باره اذعان کرده است که وجود این شکاف تاثیری بر عملکرد سخت افزاری یا کیفیت طراحی آن ندارد.

در خصوص این مشکل عملا هیچ کاری نمیتوان کرد و اگر تا کنون متوجه آن نشده اید، بهتر است که همچنان آن را نادیده بگیرید:

ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4

2 – نقایص فنی و اشتباهات سرویس Ok Google

بسیاری از کاربران از عملکرد فرامین صوتی در این گوشی به ویژه در کار با سرویس Ok Google شکایت کرده اند. این ایرادات شامل توقف کار این سرویس و کلا فرامین صوتی در این گوشی بعد از چند روز از زمان تنظیم و پیکر بندی آن است.

برخی از مشتریان اشاره کرده اند که این موضوع با خاموش کردن Voice wake up در منوی تنظیمات S Voice برطرف شده است. اما برخی دیگر اشاره به یک راهکار کاملا متضاد کرده اند و روشن بودن این گزینه را برای فعالیت صحیح فرامین صوتی پیشنهاد کرده اند. البته این موضوع برای بیشتر کاربران ایرانی چندان مهم نیست زیرا هنوز استفاده از فرامین صوتی در بین کاربران ایرانی – از جمله به دلیل آنکه زبان فارسی در Voice recognition وجود ندارد – جا نیفتاده است.

همچنین ممکن است یک App که بعدا بر روی گوشی نصب شده باشد منجر به بروز اختلال در کار فرامین صوتی شده باشد که با پاک کردن آن به احتمال این مشکل بر طرف خواهد شد:

ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4

3 – Restart شدن گوشی به شکل اتفاقی

برخی از کاربران این فبلت از وجود مشکل Restart شدن اتفاقی گوشی شکایت کرده اند. به گونه ای که فبلت به شکل تصادفی و بدون هیچ اخطار و هشداری Restart میشود.

این موضوع ممکن است ناشی از حافظه SD شما باشد. یکبار آن را از گوشی خارج کنید و اگر مشکل برطرف شد باید از اطلاعات آن یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و سپس آن را فرمت کنید. فرمت SD را میتوانید از تنظیمات گوشی و در قسمت Storage انجام دهید.

اما در صورت عدم برطرف شدن مشکل با خروج SD شاید لازم باشد که یکبار گوشی را Factory Reset نمایید. قبل از آن حتما از همه اطلاعات گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و از قسمت تنظیمات ذیل بخش Backup and Reset نسبت به Factory Reset کردن گوشی اقدام کنید.

اگر با همه این کارها مشکل گوشی برطرف نشد آن را به نمایندگی ارجاع دهید.

4 – حذف کلید منو

البته این یک مشکل اساسی نیست و تنها برای کاربرانی یک مشکل تلقی میشود که با سایر مدل های سامسونگ کار کرده باشند. در سایر گوشی های سامسونگ کلید منو همچنان وجود دارد و این در حالی است که در سایر برندها این کلید با کلید مربوط به فراخوانی App های فعال جایگزین شده. این چیزی است که در Note 4 نیز رخ داده است و در نتیجه نمیتوان آن را یک اشکال تلقی کرد. اما برای کاربران و طرفداران سامسونگ شاید کمی آزار دهنده باشد.

نکته آنکه میتوانید با لمس طولانی مدت منوی App در واقع آن را تبدیل به کلید منو کنید و منوی برنامه مورد نظر به این طریق نمایش داده میشود.

5 – وجود پیکسلهای سوخته یا مرده در صفحه نمایش

هنگام استفاده از Note 4 ممکن است متوجه برخی از پیکسلهای شبیه به پیکسلهای مرده یا سوخته در صفحه نمایش آن شوید. این پیکسلها را شاید در برخی گوشی های هوشمند دیگر نیز دیده باشید.

برای حل این مشکل میتوانید از App هایی نظیر Dead Pixel Detect and Fix اینجا – استفاده کنید که تا حدی به حل این مشکل کمک میکند. راه دیگر جایگزین کردن و تعویض صفحه نمایش است که البته هزینه زیادی در بر دارد و معمولا در ایران نمایندگی و گارانتی این هزینه را متقبل نمیشود – اصولا از گارانتی در ایران توقع زیادی نداشته باشید:

ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4

6 – عمر باتری

مانند بسیاری دیگر از گوشی های سامسونگ، کاربران Note 4 از پایین بودن عمر باتری آن شکایت کرده اند. البته این یک مشکل ذاتی محسوب نمیشود زیرا در بروز آن بسیاری از عوامل دیگر از جمله میزان کار با گوشی و نرم افزارهای فعال بر روی آن موثر هستند. همچنین این یک موضوع مربوط به تکنولوژی باتری برای گوشی های هوشمند است و تنها مربوط به Galaxy Note 4 هم نیست. اما در خصوص Note 4 به عنوان فبلتی که بیش از سایر هوشمند ها مورد توجه و کاربرد است، این موضوع بیشتر آزار دهنده است. زیرا کاربری که Note 4 را خریداری میکند قصد استفاده حداکثری از آن و امکانات آن را دارد.

برای حل این مشکل تنها باید از راهکارها و ترفند های افزایش عمر باتری استفاده کرد. همچنین داشتن یک باتری دوم یا زاپاس میتواند به حل این مشکل تا حد زیادی کمک کند که البته هزینه بر است. همچنین در تنظیمات گوشی ذیل بخش Power Saving میتوانید راه حل هایی را برای افزایش عمر باتری گوشی به کار برید.

7 – مشکل حساسیت دکمه Back

برخی از کاربران این فبلت از مشکل حساسیت دکمه خازنی Back انتقاد کرده اند و اشاره کرده اند که این دکمه از حساسیت خوبی برخوردار نیست و بسیاری از موارد به درستی عمل نمیکند.

این یک مشکل مربوط به سخت افزار است و حل و رفع آن مستلزم ارائه گوشی به نمایندگی ها و تعمیرگاه های معتبر برای بررسی LCD است.

8 – کندی و تاخیر در واکنش

این مشکلی است که بسیاری از کاربران Note 4 به آن اشاره کرده اند. این فبلت در باز کردن و کار کردن در برخی از App ها برخی توقف ها و Lag های اتفاقی دارد و مشکل باز گشت به صفحه Home یا ایرادات در تایپ با Keyboard در آن دیده میشود. کاربران دیگری از کندی در واکنش گوشی در هنگام خارج شدن از حالت Sleep و گشت و گذار در آن شکایت کرده اند.

فرامین صوتی میتواند منبعی برای این مشکل باشد. آن را خاموش کنید تا بررسی کنید که آیا در این صورت مشکل برطرف میشود یا خیر. همچنین در تنظیمات گوشی بر روی بخش About Device خفت بار پیاپی ضربه بزنید تا به منوی Settings باز گردید و گزینه Developer Option که به این طریق فعال میشود را باز کنید. در این قسمت گزینه های Window animation scale و Transition animation scale و Animator duration scale را یا به 0.5 و یا به 0 تغییر دهید.

همچنین میتوانید از UI دیگری به غیر از UI سامسونگ استفاده کنید که البته نیازمند داشتن اطلاعات فنی و کمی هک گوشی است.

ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4

9 – مشکل در برقراری ارتباط بلوتوث

بسیاری از کاربران Note 4 از مشکل در برقراری ارتباط بلوتوث انتقاد کرده اند. همچنین اشاره کرده اند که حتی بعد از شناسایی دستگاه ها و بر قراری ارتباط نیز قطع ارتباط و عدم عملکرد کامل مشهود است.

شاید این مشکل ناشی از این باشد که فهرست گوشی های شناسایی شده تکمیل شده و نیاز به آن است این فهرست پاکسازی شود. برای این کار باید به دفترچه راهنمای گوشی مراجعه کنید. همچنین در بخش تنظیمات بلوتوث به دنبال گزین هایی که به رفع مشکل کمک میکند بگردید. همچنین میتوانید از برخی App های مخصوص رفع ایرادات بلوتوث نیز کمک بگیرید. اگر با همه این اقدامات مشکل برطرف نشد، گوشی خود را به نمایندگی ارجاع دهید.

10 مشکل در برقراری ارتباط WiFi

بسیاری از کاربران اشاره کرده اند در زمانی که یک دستگاه یا گوشی هوشمند دیگر در نزدیکی فبلت قرار داشته باشد برقراری ارتباط با WiFi مشکل بوده یا سرعت ارتباط به شدت کند است.

برای حل این مشکل ابتدا بررسی کنید که در تنظیمات گوشی به ویژه رد بخش Power saving موردی که در راه ایجاد ارتباط WiFi محدودیت ایجاد کند وجود نداشته باشد. همچنین میتوانید از App هایی نظیر WiFi Analyzer نیز بهره بگیرید که به شما کمک میکند تا اختلالات محیطی در برقراری ارتباط را شناسایی کنید. همچنین لازم است که برخی تنظیمات بر روی مودم وایرلس خود از جمله تنظیمات MAC را بررسی نمایید و Firmware آن را بروزرسانی کیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۱۶
با تشکر از حامی آیفون محترم !
اکثر مشکلاتش نرم افزاریه و با آپدیت برطرف میشه.
راستی میدونی بر طبق آخریان تحقیقات روانشاسان، کسانی که دچاره عقده حقارت هستند، از گوشی آیفون استفاده می کنند؟ جون تو!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
چه ربطی داره دوست عزیز. تابناک به نقل از یک منبع دیگه این مقاله رو نوشته و مرجعش رو هم داده. ثانیا چه ربطی به آیفون داره؟ موضوع سر فبلت سامسونگه و دلیل نداره که شما عقده های حقارتت در عدم توان برای خرید آیفون رو اینجوری بیان میکنی برادر من
سامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
همین نوشته ی مقرضانه ی شما وضعیت روانی شما را مشخص میکنه، بدون نیاز به هیچ گونه تحقیقات روانشاناسی، تنها با یک عقل سلیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
ربظش اینه که برقها رفته بود!
عزیز من. حالا شما که آیفون داری نمیخواد خیلی بهت بربخوره. میتونی بری بفروشی و از همون آیفون تصویری منزلتون استفاده کنی تا شما هم شامل این گفته محققان نشی !!
ناشناس
| Italy |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
داداشم فکر کنم بعد یه عمری رفتی یه نوت4 خریدی حالا ناراحت شدی که به اسب شاه گفتن یابو !؟ سامسونگ از اولش هم همین بود.
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
شما چرا اینقدر نسبت به سامسونگ حساسی؟
میدونی کلاً کسانی که به برندها وابستگی دارن (چه آیفون چه سامسونگ) به نوعی عقده مبتلا هستن؟؟؟
و
ولی خودمونیم .
چرا ایران نباید یک برند ، حتی اگه شده یک برند داشته باشه که ملت براش سرودست بشکونن؟؟؟
ناش ناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
با هر دو تونم:
ییشین بینیم باااااااااااا
KingBoy
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
فقط میتونم بگم آدم بیشعور و بی فرهنگی هستی با این لحن حرف زدنت!
درضمن از تابناک هم بعیده که نظرات افراد معلوم الحالی مثه تو رو منتشر میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ما که داریم استفاده می کنیم و هیچ کدوم از این مشکلات رو نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
دقیقا این دوست عزیز اصل مطلبو بیان کرده اصلا آیفون گوشی خوبی نیست فقط اسم داره همین در صورتی که کانفیگش به مراتب پایین تر از گوشی های دیگه است
ناشناس
| United States |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
در اینکه آیفون و سیستم عاملش طراحی و ساخت بهتری نسبت به محصولات سامسونگ داره شک نکن...
ali
| United States |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
مشکل اینه که جنس خوب یعنی اپل قرار نیست دست هرکسی باشه. سامسونگ کاربران خودش رو داره و آیفن هم مشتری خودش رو. اینها نه از نظر درآمد و نه از نظر سلیقه در یک سطح نیستند که بخواهند تغییر نظر بدهند ولی باید قبول کنید که وقتی یک شرکتی مواد درجه یک در تولیداتش بکار میبره قطعاً کیفیتش بالاتر خواهد بود و کافیه فقط درنظر بگیرید که این کالاها در چین اسمبل میشه و شرکتهای هنگ گنگی و تایوانی و حتی چینی به نقشه ها و پنل های طراحی شده و مشخصات قطعاتی که اپل میخواد در کالاش بکار بره دسترسی دارند و چینی ها هم سعی میکنند با این اطلاعات جنسی شبیه اپل بسازند ولی چطور میشه آنها نمیتونند؟! موضوع اینه که چینی ها قطعات با کیفیت رو دارند ولی چون قیمتش بالاست زورشون میاد استفاده کنند و هیچکس هم نمیاد به مارک چینی پول آیفن رو بپردازه پس اینجاست که میان مواد اولیه تقلبی و ارزان قاطیش میکنند و ظاهرش رو می سازند ولی باطنش افتضاحه. بعدشم اپل شرکت تولید و طراحی سخت افزار و نرم افزار هستش یعنی یک شرکت کامل ولی سامسونگ فقط یک کپی کار و قطعه ساز هستش و از نظر نرم افزاری وابسته به گوگل هستش و در این قسمت کیفیتش وابسته به شرکت آمریکایی گوگل هستش ولی اپل در هر دو زمینه فعال هستش و بهترین عملکرد رو میتونه از قطعاتش با سیستم عامل و نرم افزارهای خودش ارائه بده
یک خریدار سامسونگ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
اتفاقا مساله اصلا پولش نیست دوست عزیز !شما با این حرکتت نشون دادی از اونایی هستی که عقده ی حقارت دارند تا برند داشته باشن!!
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
آقای یا خانم ناشناس! الان با وجود سونی، ال جی ،هواوی و ... که ارزون و باکیفیت هستند کسی سراغ سامسونگ که گرونه نمیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
آیفون چیکارت کرده انقدر برات سخته؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
آفرین!! مخصوصا تو ایران!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ظاهرا این گوشی از آیفون گرون تره پس عدم توان خرید مطرح نیست!
واقعا طرفداران اپل چه تعصبات کورکورانه ای دارند!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
بابا مدير عامل شرکت سامسونگ هم فک نکنم اينقدر که تو ناراحت شدي ناراحت شده باشه......
داريم به کجا ميريم حتي تحمل شنيدن يه نقد که هيچ دخل و ضرري براي ما،مملکت ما يا...نداره هم بعضي ها ندارند......
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
من خودم نوت دارم ازش راضی ام اینا همه شر و ور هست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
واقعا متاسفم چرا به خودتون میگیرید.تنها عیب ایفون اینه که بدرد بیسوادها نمیخوره چون از ظرفیت عقلی انها بالاتره.اما گوشی سامسونگ از بی سواد تا دکتر براشون قابل استفاده هست
رضوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
استاد شما مثل اینکه خیلی دل پری از آیفون و آیفون داران داری؟!!!!
بهتره پیش یک روانشناس بری.
بعدش هم این مقاله چه ربطی به آیفون داشت اونوقت؟!!!!
من گوشی نوت سه دارم فقط یک جمله میتونم بگم :خاک بر سرش همین ایرادهای بالا رو نوت سه هم داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
من که Nokia N73 دارم. ولی بر دروغگو لعنت !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
نچ !
هیچم نداره !
اینهمه منفی ای که خوردی هم دلیل اینه که نوت 3 خیلی هم خوبه !
ضمنا من معتقدم نوت 3 از نوت 4 هم بهتره یعنی به صرفه تره به این معنی که این اختلاف زیاد قیمت به این مقدار کم برتری در تکنولوژی بالاتر نمی ارزه .
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
چرا دروغ میگی دوست عزیز
کجای Note 3 دارای شکاف است؟
در مورد سرعت فوق بالای این گوشی هم شکی نیست...

فکر میکنم شما Fakeش رو داشته باشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
فقط LG
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
شما 1100 بخر!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
لطفا دروغ نفرمایید.خودم نوت 3 دارم بینهایت عالیه و هیچکدوم از این مشکلات رو نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
والا منم نوت 3 دارم این مشکلاتی که شما میگین نداره note3 n900 گوشیه منه
ناشناس
| United Kingdom |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
من نوت سه دارم هیچ مشکلی نداره خیلی خوب کار میکنه .
به شما گوشی خراب دادن
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
عزیز من هم نوت 3 دارم به نظرم فوقالعاده است خیلی عالیه البته نظر منه
ممل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
زنده باد 1100 نوکیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
من نوت 3 دارم .خيلي هم خوب كار مي كنه
طوفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
اتفاقا من هم نوت 3 دارم و هیچکدام از این مشکلات رو ندارم احتمالا مشکل شما به کاربر برمیگرده !
درباره یکی از بهترین گوشی های دنیا همچین حرفهایی زدن مثل اینکه درباره گوشی های چینی جلوی علاالدین دارید حرف میزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
دقیقا. به هر حال هر گوشی عیب و ایراداتی داره دیگه.
منتظر
| Australia |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
از قدیم گفته اند: حقیقت تلخ می باشد عزیزدل.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
سهام دار سامسونگي ، صاحبشي يا مبلغش !!!!1
بالاخره پز دادن این چیزها را هم داره
این گوشی یک عیب اساسی داره (البته فقط در ایران) اونم اینه که خیلی گرونه :)
من S5 دارم و هنگام مکالمه قطع می شود گارنتی تعویض هم دارد. چهار بار بردم برای تعویض بار اول فلش کردن کوشی رو درست نشد . بار دوم گفتن سیم کارتت رو عوض کن و ... درست نشد نهایتا گفتند که سیستم مخابرات ایران با سیستم این گوشی سازگاری ندارد (سیستم کوشی پیشرفته تر از سیستم مخابرات است )
من نمیدونم به چه حقی یکسری به دیگری توهین میکنن،من خودم تمامیه محصولات اپل رو تا الان استفاده کردم و میکنم،مشکل در محصولات اپل هم هست،اما نه به اندازه گوشی و شرکتی که سالی 1000تا گوشی میده بیرون و هنوز یک سوم بازار هم به دست نداره و شرکت اپل یه تنه و تنها با سال نهایت دوتا گوشی نصف بازار رو داره...
یکسری یه جور صحبت میکنن که انگار..
اختلافي كه بين طرفدارهاي سامسونگ و اپل هست بين شيعه و سني نيست
یه سوال این مطلب چه اهمیتی داشت که تو ستون اصلی سایت کنار هزار تا چیز مهم تر باید بیاد ؟؟؟؟؟
پسر خوب این ایرادات عمدیه تا مشتری برای نوت 5 و 6 و 7 و... وجود داشته باشه... اگه قرار باشه همه چیزاش خوب باشه که دیگه باید جمع کنند برن
خاک بر سر چی کی کجا کی ؟
همین خاک بر سریرو تو این مملکت نمیتونن یک میکروفونش رو هم تولید کنند
من گلسی اس فایو دارم. میخوام بگم که بخاطر فرار از اتهام عقده ای بودن اپل نخریدم و الان میفهمم این که یه عده آدم رو عقده ای فرض کنن خیلی بهتره تا اینکه اینهمه پول به یه گوشی ... کره ای بدی.
سامسونگ هزینه استخدام فوتبالیست ها و شرکت های مشهور و تبلیغات سرسام آورش رو از مردم میگیره و اپل بدون تبلیغات فقط به کیفیت تمرکز داره.
این سامسونگ آخرین اشتباه من بود
هر چی باشه از آیفون مزخرف بهتره..اپل 10 سال دیگه هم نمیتونه به کیفیت سامسونگ برسه
فبلت نه تبلت.
برید هواووی بخرید .. حداقل اندازه پولی که میدید کار میکنه..مگه با گوشی میخواید اتم بشکافید که انقدر هزینه کنید.. سامسونگ و آیفون پول برند بودنشونو میخورن.. والا
بجاش بدون اعتصاب، لومیا 1520 را استفاده کنید تا تفاوت راتجربه کنید.
این ایرادا که اساسیه. خیلی داغونه!!!!
من نوت 3 رو دارم وبهترین فبلت حال حاضره به نظر من
به اصيل بودن توجه بيشتري بكنيد تا گرفتار اين اسباب بازيها نشيد. HTC
سلام
من note 3 دارم . فوق العاده هستش . هیچکدام از عیبهایی که در بالا گفته شد رو هم نداره .
من همین الان امتحان کردم گزینه یک دروغه
من نوت چهار دارم. هیچ کدام از مواردی رو که عنوان شده تایید نمیکنم.تنها موردی که قسمتی درسته تاخیر گوشی بعد از روشن شدنه که اگر گوشی مدت زمان زیادی مثلا ۶ تا ۷ ساعت در حالت استندبای باشه حدود ۲۰ ثانیه یک مقدار آهسته کار میکنه و دلیلش هم Synchronisation برنامه هایی مثل ایمیل یا تقویمه. از نظر زیبایی و عمر باتری و سرعت بهترین گوشی است که تا به حال داشتم.
والسلام.
من حدود شش ماه پیش نوت 3 رو خریدم و باید بگم هیچ کدوم از این مشکلات رو نداره و واقعا محشره ...
نوت 4 رو نمیدونم اما نوت 3 من هیچ مشکلی نداشته تا به حال
من نوت 3 دارم تا خالا که اذیتم نکرده ولی هر گوشی بالاخره ایرادهایی داره همه گوشیها ایراد کوچیک یا بزرگ دارند ولی باید کارایی وعملکردش را هم ببینیم ضمنا من تاحالا از گوشیم رضایت داشتم خداییش اول خودم هم دوست داشتم آیفون 6 بگیرم با این که گوشی خوبی هستش ولی محدودیتهای زیادی هم داشته ودارد
بی‌جهت خودتون رو اذیت نکنید. حتی گرانقیمت ترین و بهترین گوشی‌ها هم مشکلاتی دارند و یا پس از گذشت مدتی پس از استفاده مشکلاتی باطنی‌شون رو می‌شه.
چه سامسونگ. چه آیفون و هرگوشی دیگری.
هیچی مث s4 نمیشه ((((((:
ایراد فاصله و شکاف بین قاب و صفحه نمایش!
اولاً که این فاصله اتفاقی یا از روی ناتوانی گذاشته نشده است. شکاف بین قاب و صفحه، بیش از 50% ضربه فیزیکی به صفحه نمایش رو وقتی که گوشی از بغل به زمین میخوره رو می گیره و از شکستن صفحه نمایش تا حدود زیادی جلوگیری می کنه. در عین حال زیبایی خاصی به گوشی داده! من سالهاست که از گوشی های مختلف سامسونگ استفاده می کنم و هیچ مشکلی با اون نداشته ام!
بهترین فبلت حال حاضر هوآوی اسند میت ۷
Note 3 دارم و بسیار ازش راضیم.
من هم گلكسي نوت ٤ دارم و بجز باطري مشكل ديگري ندارد
سامسونگه دیگه په نه په ...
نوت 3 گوشی بسیار خوبیه و من یه ساله دارم و راضیم
سلام
من نت 3 دارم ولی هیچ کدوم از این مشکلات رو نداره.خیلی تعجب میکنم که نت 4 با این همه ایراد وارد بازار شده !!!
کلا از سامسونگ توقع کیفیت نداشته باشید فقط بیخودی تنوع زیاد میکنه جنس با کیفیت اپل و اچ تی سی
خواهشا سامسونگیا اسم اپل رو نیارن.با پلاستیکتون خوش باشید
طوري اشكال ميگيريد انگار شماها استاد اون مهندسا بوديد ك گوشي رو ساختن !!
اصولا از گارانتی در ایران توقع زیادی نداشته باشید
من note3 دارم و هيچ كردوم از مشكلات بالا رو ندارم
من تازه با کلی ریاضت مالی ایفون 6 خریدم و بعد از 4 سال سر و کله زدن با اندرویید اونم با htcو samsungو lg تازه فهمیدم اندروید نسبت به ای او اس شبیه همون اسامی اندروید مثل بستنی و ابنبات و ... واقعا مزخرف و آبکیه ... لذت استفاده از ای او اس رو به همه توصیه می کنم
خوب
اصلا تو جیب جا نمیشه چه برسه به اینکه راحت از جیب در بیاد :D
اگر متن رو با بخونید این عبارت رو در پاراگراف اول میبینید: "اما بدون شک فاصله این فبلت با رقبای خود بسیار زیاد است" بنده از محصولات اپل استفاده میکنم ، اما شکی نیست که پایه گذار رده فبلت ها و پرچم دارشون سامسونگ و گوشیی نوت هست، بقیه با فاصله پشت سرش هستند.
این ایرادات هم برای این یاد میشه که در "بهترین فبلت" موجود بروز کرده و گرنه کسی از گوشی 6 اینچی یه تولید کننده معمولی انتظار بی نقص بودن نداره. فارق از حب و بغض خوبی رو بگیم و بدی رو هم بپذیریم.
من یه گوشی S5 دارم واقعا خوبه، ولی وقتی Note4 رو دیدم اصلا ازش خوشم نیومد.
نه IP داره نه قابلیت خاصی که بتونه خیلی منمایز بشه. از نظر من سری نوت سامسونگ بسیار ضعیف هست.
اتفاقا not 4 شاهكاره .
فقط nexus5
راستی گوشی های چینی جلوی علاالدین باتوجه به قیمتشون خیلی هم خوبن.
بنظرم سامسونگ کلا یه مشکل اساسی داره اینه که دکمه روشن-خاموش از سمت راست با دکمه ی تنظیم صدا در سمت چپ نزدیک به قرینه است و وقتی توی دست میگیریم باهم فشارش میدیم کاشکی دکمه ی روشن خاموش رو بابالاش تعبیه می کردن و دکمه ی صدا روکمی باتر در سمت چپ.
کسی دستش به طراحای سامسونگ میرسه این پیشنهاد رو بهشون برسونه؟؟؟؟
به نظر من فبلت بدی به نظر نمیرسه و با این تفاسیری که شد لومیا 1520 تو صدر جدول بهترین فبلت هاست
که از همه لحاظ عالی و تنها ایرادی که میشه ازش گرفت وزن اونه
سلام.با احترام به همه دوستان من نوت 3 دارم و ازش راضی هستم و هیچ مشکلی هم تو مدت 5 ماهی که خریدم نداشته.
فقط 1100 نوکیا
تو هر گوشی یا فبلتی یه سری ایرادات پیدا میشه.
در هر صورت محصولات سامسونگ و مخصوصا Note 4 از بهترین های بازار هستند.
الحمدلله ما نوت 3 و 4 داریم هیچکدوم ازین مشکلاتم نداره !!!!
اتفاقا بنده گالکسی نت 4 دارم و در مدت یک ماهی که در حال استفاده از آن هستم هیچ کدام از این مشکلات بروز نکرده اند . ضمن اینکه هیچ فاصله ایی بین قاب و صفحه نیست.بقول دوستمون فقط کسانی که عقده ی داشتن یک برند رو دارند ایفون میخرند.
سامسونگ با اغواگری و ترفندهای تبلیغاتی به این جایگاه رسیده وگرنه به گرد پای اپل هم نمیرسه .من نه اپل دارم نه عقده داشتنشو. اما تو گوشی های میان رده با قیمت معقول honor 3c یه چیز دیگست محشره
من الان ده روزه خریدمش و جز فاصله کمی که بین قاب و صفه نمایش اولش نوشته بقیش همش الکیه. سرعتش بینظیره.لگ نداره.بلوتوثشم عالی و وای فایم عالی. بهترین دیوایسیه که تاحالا داشتم.نمیدونم چرا دارن اینطوری راجع بهش مینویسن.
در واقع خیلی از این مشکلات مربوط به اندروید میشه و روی بقیه گوش های اندرویدی هم دیده میشه. آیفون هم ممکنه بعضی اوقات به چنین مشکلاتی دچار بشه. ولی آیفون سیستم عامل و اکوسیستم منحصر به فردی داره که قیمت بالاش رو توجیه میکنه در صورتیکه سامسونگ از سیستم عامل مجانی استفاده میکنه و این قیمت براش گزاف به نظر میرسه. اینجاست که گوشی های چینی با همون کارایی و یک سوم قیمت براحتی سامسونگ رو کنار میزنن. حتی برندی مثل هووایی کیفیتی بالاتر و مشکلات کمتری نسبت به سامسونگ داره.
توی سایتی که به عنوان مرجع آدرس دادید تا این لحظه حتی یک نظر هم از بینندگان منتشر نشده است!!!
این نشون میده که چقدر این بلاگ معتبره و بیننده داره.
اولین باره که راجع به ايرادات این گوشی میشنوم! اونم تو این سطح!
من که نوت های 2 و 3 را داشتم و کاملا ازشون راضی بودم.
به نظر ميرسه این نوشته با هدف تبلیغ منفی تهیه شده باشه.
من، تو و یا ... شاید عقدۀ حقارت داشته باشیم ولی باراک اوباما که ایفون استفاده می کنه دیگه چه عقدۀ حقارتی داره ...!؟
من نوت تیری دارم n9005 هم هست . شکر هیچ مشکلی ندارم و نشده یکبار هنگ کنه مموری 64 هم انداختم و روی هم 97 گیگ حجم . کلی بازی و فیلم و شو . برای هیچکدام مشکلی ندارم. آيفون هم داشتم اما از نوت تیری بسیار راضی تر هستم . ولی نوت 4 اون چیزی نبوده که باید باشه و به هیچ وجه انتظارات من یکی رو برآورده نکرده .
تابنکاک داخل حوزه ای که تخصص نداری وارد نشو.اینا همش اشتباهه که نوشتی .داخل سایت فون ارنا عمر باتری نوت4 جز عالی هست تو نوشتی ضعیف؟
حرف مفته . من نوت چهار رارم . این حرفا بیخوده
من نوت ٣ دارم هيجكدوم از اي مشكلات را نداره و واقعا قدرتمنده.
باحاله به جای نظر فنی هم افتادن به جون هم؛ انگار شرکت های بزرگ امکان اشتباه ندارن.
راست میگه اینا میخوان شرکت سامسوگگو ببرن زیر سوال
سلام بر نویسنده محترم

من خودم 2 ماه است که نوت 4 دارم .

به جرات می گویم که 9 مورد از ایرادات شما به نوت 4 وارد نیست .

مخصوصا مورد 6 که درباره باتری بود باعث شد من شاخ در بیاورم .

شارژ باتری نوت 4 خیلی عالیه از هرکسی که نوت 4 داره برید بپرسید .

فقط به نظرم ایراد شماره هفت کمی وارد است که این هم در قسمت تنظیمات قابل حل است .
در قسمت تنظیمات نوت 4 ، شما می توانید با افزایش حساسیت سنسور ها ، حتی با دستکش هم با گوشی کار کنید .
من نوت 3 دارم خیلی هم راضی ام .شاید بعضی وقتها به ندرت ریست بشه اما باز هم سره
من نوت 3 دارم خیلی هم راضی ام .شاید بعضی وقتها به ندرت ریست بشه اما باز هم سره
سلام
من Note 4 دارم. این خبر رو دیدم اومدم ببینم چیه اشکالاش اما به نظرم این مشکلات را نداره.
تنها عیبش اینه که دوربینش از پشت برآمدگی داره که باید مواظب باشید که وقتی می گذارید روی یک سطحی به دوربین ضربه نخورد. مثل گوشی قبلیم HTC HD2.
پس چرا همه نظراتو منتشر نمیکنید؟؟؟
بهترین گوشی مخصوص دانشجویان، مهندسان ، کارمندان گوشی های گلکسی سامسونگه .
دوستان مدیر می توانند از اپل استفاده کنند.
سلام
من امروز عصر قرار برم این گوشی رو بخرم دوستان لطفا راهنمایی کنن. چون با خوندن این مطلب واقعا مضطرب شدم
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه اونایی که ایفون دارن عقده دارند
سامسونگ فقط داره کمیت زیاد میکنه اصلا حواسش به کیفیت نیست و داره به درد نوکیا دچار میشه
حکایت این مقاله حکایت پر طاوس و پای طاوس است .
من هم گوشي NOTE3 دارم تقريبا همين ايرادات را دارد.
میدونم نه مقاله از خودتونه و نه نوت 4 رو دستتون گرفتین پس بگین از کجا اینا اوردین تا ما هم روشن شیم
دوستان بفروشيد آيفون سيكس پلاس بخريد و مشكلات رو فراموش كنيد
فقط اگه پول خريدشو نداريد از حرف بي ربط زدن پرهيز كنيد !
با سلام من قبلا گوشی نوت داشتم با تمامی خوبی های که داشت ولی برای یک تماس عادی گرفتن دچار مکس و تاخیر بود به طور کلی بدرد همه کاری میخوره به جز تلفن ولی الان ایفون دارم و بهترین قابلیتش تلفن بودنش است تا هزار چیز دیگه
با سلام
بهتر بود این عنوان انتخاب می شد:
"راه حل ده اشکال متداول"
دوستان نوت 4 گوشی خوبیه در این هیچ جای بحثی نیست اما منی که با این گوشی و گوشی های دیگه کارکردم به صورت غیرتعصبی میگم هنوز کمپانی به اپل نمیرسه.چون کیفیت اپل نداره و مهمتر از همه با این گوشی و اپل رو 1 سال کار کنید بعد این مدت تست کنید میبینید که به شدت توان گوشی سامسونگ کم شده اما این در مورد اپل صادق نیست.کسایی باهام موافقن + بزنن.البته در جواب دوستمون باید بگم پس اکثر مردم امریکا و افراد مشهور عقده حقارت دارند!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار