بازدید 1849

ستایش راجرز از استرلینگ و مینیوله

کد خبر: ۴۶۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴ 27 December 2014
سرمربی لیورپول پس از کسب پیروزی مقابل برنلی به تمجید از دروازه‌بان و مهاجم تیمش که نقش مهمی در کسب پیروزی داشتند، پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در ترف مور با تک گل رحیم استرلینگ در دقیقه 62 روی پاس فوق العاده فیلیپه کوتینیو موفق به پیروزی بر برنلی شد. این دومین پیروزی لیورپول در چهارمین دیدار آنها در ماه دسامبر است. قرمزها با این برد، 25 امتیازی شده و خودشان را به رده نهم جدول رساندند. برنلی هم که شرایط خوبی ندارد با 15 امتیاز در رتبه نوزدهم قرار گرفته است.

برندن راجرز پس از پایان این دیدار و در نشست خبری به تمجید از روحیه جنگندگی تیمش پرداخت. در این مورد گفت: در طول دیدار و در زمان‌هایی که نیاز بود، شاگردانم موفق شدند شخصیت تیمی‌شان و همچنین قدرت انعطاف پذیری‌شان را نشان دهند. برنلی حمله‌های زیادی روی دروازه ما داشت و در نیمه نخست فشار بسیاری هم به ما وارد کرد. ما در نیمه دوم بهتر شدیم. برنلی تیم متفاوتی نسبت به بازی‌های قبلی‌اش نشان داد اما این ما بودیم که بهتر ظاهر شدیم و سه امتیاز کسب کردیم. از این موضوع بسیار خوشحالم.

راجرز در ادامه به تمجید از سایمن مینیوله، دروازه‌بان بلژیکی تیمش پرداخت. مینیوله دو هفته پیش و پس از نمایش‌های ضعیف از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شد تا جایش را به برد جونز بدهد. آسیب دیدگی جونز در اوایل دیدار موجب شد تا مینیوله بار دیگر به چارچوب دروازه قرمزها بازگردد.

سرمربی اهلی ایرلند شمالی لیورپول در این باره اظهار داشت: او عملکرد خوبی داشت و برای دفع چند سانتر از کناره‌ها خیلی خوب جلو آمد. از زمانی که جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست داده به سختی تلاش کرده است. او در رویارویی با برنلی دروازه‌اش را بسته نگه داشت که مساله مهمی برای ما بود.

رحیم استرلینگ هم که تک گل بازی را وارد دروازه حریف کرد مورد ستایش سرمربی تیمش قرار گرفت. استرلینگ از شکست سه بر صفر مقابل منچستریونایتد تاکنون مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته بود. او در رویارویی با شیاطین سرخ، فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داده بود.

راجرز در ستایش از مهاجم جوان تیمش گفت: او شرایط خوبی دارد و می‌تواند از فرصت‌هایی که سایرین برایش فراهم می‌کنند استفاده می‌کند. او تلاش کرده بتواند در عمق دفاع حریف نفوذ کند و بتواند با ضربه‌های این‌چنینی دروازه حریفان را باز کند. او خونسردی‌اش را حفظ کرد و نشان داد چیزهای زیادی می‌تواند بیاموزد. او ضربه‌ نهایی‌اش را خیلی خوب زد. رشد او طی دیدارهای اخیر موجب کسب سه امتیاز برای ما در این دیدار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار