بازدید 2160

مبارزه با فساد نباید جزیره‌ای باشد

کد خبر: ۴۶۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 27 December 2014
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بر مبارزه همه جانبه با فساد در کشور و تعامل قوای سه گانه برای مقابله با این معضل تاکید کرد.

محمد جواد کولیوند در گفت‌و‌گو با ایسنا، در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری برای برخورد عملی و بدون ملاحظه با مفاسد اقتصادی گفت: مبارزه با فساد مبارزه‌ای همه جانبه است و نباید جزیره‌ای با این معضل برخورد کنیم. چرا که با برخورد جزیره‌ای مشکلی حل نمی‌شود.

وی با تاکید بر نگاهی همه جانبه و جدی بر مشکل فساد اقتصادی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، آموزشی، فرهنگی و نظامی باید دست به دست هم دهند و مبارزه‌ای یکپارچه و تاثیرگذار با فساد داشته باشند.

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه قانون برای مقابله با فساد به اندازه کافی وجود دارد اظهار کرد: مجلس کار خود را انجام داده و در حال حاضر اجرا و نظارت بر این قوانین حائز اهمیت است.

کولیوند خاطر نشان کرد:‌ در حال حاضر باید برخورد جدی با مفاسد در زمینه زمین‌خواری و رشوه‌گیری و همچنین در حوزه بانک‌ها مورد پیگیری باشد و شرایط جامعه به نحوی شود که همه افراد شخصا به فکر مقابله با این معضل باشند.

وی افزود: دستگاه‌های قضایی نیز باید برخورد محکم و قاطعی با مفسدین داشته که الحمدالله در چند سال اخیر سیستم قضایی به طور جدی با این موضوع برخورد کرده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر تعامل قوای سه گانه در راستای مقابله با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: مبارزه با فساد زمانی جواب می‌دهد که هر سه قوه تعامل قابل قبولی با یکدیگر داشته و در یک راستا حرکت کنند و هر جا احساس شد مشکلی وجود دارد از یکدیگر کمک بخواهند.

کولیوند در پایان گفت: در سیستم اجرایی باید افرادی لایق، به درد بخور و متعهد در سمت‌های مدیریتی انتخاب شوند تا ریشه این معضل خود به خود در همه دستگاه‌ها و نهادها خشکانده شود؛ بنابراین انتخاب افراد در سمت‌های اجرایی اهمیت ویژه‌ای دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل