بازدید 9544
۴

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد

مجموع عمومی فدراسیون فوتبال با حضور ۶۰ نفر از اعضا در آکادمی ملی المپیک آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۶۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ 27 December 2014
مجموع عمومی فدراسیون فوتبال با حضور ۶۰ نفر از اعضا در آکادمی ملی المپیک آغاز بکار کرد.

به گزارش «تابناک»، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور ۶۰ تن از اعضا در آکادمی ملی المپیک آغاز به کار کرد.

۱۰:‌۰۰ به رغم اطلاعیه روابط‌ عمومی فدراسیون فوتبال برای حضور خبرنگاران در جلسه مجمع، گویا هیچ خبرنگاری به جلسه راه داده نشده است و تعداد خبرنگرانی هم که برای پوشش راهی آکادمی شده‌اند، دور از جلسه در اتاقی سازماندهی شده‌اند تا از طریق ویدئو پروژکتو جلسه مجمع را ببینند. اما هیچ صدایی از جلسه مجمع برای خبرنگاران پخش نمی‌شود و تقریبا این جلسه دور از چشم خبرنگاران در حال برگزاری است.

۱۰:‌۱۵ در این مجمع عمومی نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، رضا حسنی‌خو مدیرکل حراست، علی رغبتی مدیرکل دفتر ارزشیابی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، علی کفاشیان رئیس، مهدی محمدنبی دبیر و سیدهادی آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، ایمانزاده و ۶۰ نفر از اعضای مجمع فدراسیون آغاز به کار کرد.

۱۰:‌۳۰ با انتخاب اعضای مجمع سعید آگشته، رئیس هیأت فوتبال قزوین، سنجابی، رئیس هیأت فوتبال ایلام و نظری، رئیس هیأت فوتبال کردستان، ‌ناظران جلسه مجمع انتخاب شدند.

۱۰:‌۴۵ شنیده‌ها حاکی از آن است که در این جلسه، تصمیم بر این شد تا مجمع فوق‌العاده و مجمع عمومی در یک جلسه برگزار شود. برخی اعضای مجمع به این مسأله اعتراض ‌و اعلام کردند ‌این مسأله طبق قانون ۲۱ روز قبل از مجمع باید به اطلاع اعضا می‌رسیده؛ اما به ‌رغم اعتراض اعضا، گویا قرار است این اتفاق رخ بدهد.
 
۱۱:‌۲۰ با توجه به اینکه عدم انتخاب بازرس مستقل فدراسیون فوتبال یکی از چالش‌های بزرگ مجمع پیش ‌رو بود، در جلسه امروز شیخ‌سفلی به‌ عنوان بازرس مالی سال‌های ۹۲-۹۱ و ۹۳-۹۲ انتخاب شد. انتخاب شیخ‌سفلی با رأی گیری دستی مورد اعتراض اعضای مجمع قرار گرفت. عده‌ای معتقد بودند که شیخ‌سفلی حدنصاب آرا را کسب نکرده و باید رأی‌گیری کتبی ‌شود؛ اما این مسأله مورد قبول واقع نشد.

۱۲:‌۰۰ شیخ‌سفلی جلسه مجمع را ترک کرد. ارائه گزارش مالی از سوی شیخ‌سفلی، موجب اعتراضات شدید اعضا در مجمع شد و دامنه اعتراضات به حدی زیاد بود که شیخ‌سفلی تصمیم به ترک جلسه گرفت. تلاش‌های نبی و کفاشیان برای منصرف کردن او بی‌فایده بود و او جلسه مجمع را ترک کرد.
 
۱۲:‌۱۰ به گزارش ایسنا، نصرالله سجادی، ‌معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان که در جلسه مجمع فدراسیون حاضر شده است، پس از ارائه گزارش بودجه سال ۹۲-۹۳ فدراسیون از سوی شیخ‌سفلی، بازرس مستقل مجمع عنوان کرد: گزارش مالی اشکالات و ابهامات زیادی دارد که خوب بود ابتدا درباره آن‌ها در جلسات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بحث می‌کردید و پس از رفع ابهامات به جلسه مجمع آورده می‌شد. من اشکالات متعددی به بعضی از بندهای آن وارد می‌کنم. این در حالی است که گزارشی که به دست ما رسیده، ‌ظاهرا از گزارشی که در اینجا عنوان می‌شود، کمتر است. گزارش شما باید پشتوانه هیأت رئیسه را داشته باشد. سجادی همچنین عنوان کرد در برخی از بند‌ها عنوان شده که مالیات را پرداخت نکرده‌اید. اینکه افتخار نیست. مالیات از اموال دولت و بیت‌المال است و پرداخت نکردن آن یعنی دست بردن در اموال دولت. اینکه چرا تاکنون مالیات‌ها پرداخت نشده است و پولی که باید بابت مالیات پرداخت می‌شده است هم اصلا معلوم نیست.

۱۲:‌۲۰ کمیته رفع ابهام مالی مجمع ملغی شد. با توجه به ابهامات مالی فراوان مجمع و به تشنج کشیده شدن جلسه مجمع بعد از گزارش شیخ‌ سفلی مجمع فدراسیون فوتبال کمیته رفع ابهام مالی را ملغی اعلام کرد و رسیدگی به گزارش‌های مالی فدراسیون فوتبال را به هیأت رئیسه واگذار کرد. به این ترتیب هیأت رئیسه باید تا دو ماه آینده گزارش نهایی خود را ارائه دهد و جلسه فوق‌العاده مجمع هم سه ماه دیگر برگزار خواهد شد. این تصمیم با رای‌گیری دستی در مجمع انجام شد. به این ترتیب و با این تصمیم مجمع کمیته رفع ابهام مالی که از مجمع سال قبل مامور بررسی صورت‌های مالی شده بود خود به خود ملغی می‌شود.

۱۲:‌۵۰ جلسه مجمع برای اقامه نماز موقتا تعطیل شده است. برخی اعضا جلسه را ترک کرده‌اند. در جلسه پیش از ظهر بودجه پیش‌بینی شده برای فدراسیون فوتبال در دوره سالی ۹۴-۹۳ اعلام شد. رقم این بودجه که بر اساس برآورد از درآمدهای مالی فدراسیون طی یک سال آینده است، ‌۵۴ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان بدون کسری بودجه اعلام شد که این مبلغ باید در جلسه امروز مورد تأیید اعضا قرار بگیرد.

۱۴:‌۱۲ به گزارش ایسنا، شهرام دبیری با ۲۹ رأی به عنوان عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شد. انتخابات عضو هیأت رئیسه فدراسیون پس از رأی‌گیری در دور اول که پس از اخذ ۵۸ رأی، منصور قنبرزاده ۲۳ و شهرا دبیری ۲۲ رأی کسب کردند، به دور دوم رفت. بعضی از اعضای مجمع منتظر پایان اعلام رأی‌گیری نماندند و جلسه را ترک کردند که با این حساب در رأی‌گیری دور دوم انتخابات حاضر نبودند. پس از رأی‌گیری در دور دوم، منصور قنبرزاده ۲۷ رأی و شهرام دبیری ۲۹ رأی به دست آوردند.

۱۴:‌۲۰ علی کفاشیان در پایان جلسه امروز مجمع فدراسیون فوتبال از جدایی فریده شجاعی از هیأت رئیسه فدراسیون خبر داد و گفت: خانم فرهادی‌‎زاد از این پس به عنوان سرپرست کمیته بانوان و نایب رئیس موقت بانوان فدراسیون فعالیت خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
فقط عزل كفاشيان
وجود میخواد برکنار کنه که کسی ندارد
برکناری گودرزی و کفاشیان باهم...
این دو نفر دست به دست هم و با لجبازی های بچه گونشنون دارن همه چی رو نابود می کنند...
بازم خدا پدرشونو بیامرزه که چندتا ادم حسابی هستن که اعتراض کنن....والا یه جوری سر وتهشو هم می آوردن وکفاشیانم دوباره میومد به مردم میخندید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار