بازدید 4757

دیدار محرمانه لیبرمن بامقامات عرب در پاریس

روزنامه صهیونیستی " معاریو" از تصمیم وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل که روز پنج شنبه سفری اعلام نشده به پاریس داشت، برای دیدار با یکی از مقامات عرب حوزه خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸ 26 December 2014
روزنامه صهیونیستی " معاریو" از تصمیم وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل که روز پنج شنبه سفری اعلام نشده به پاریس داشت، برای دیدار با یکی از مقامات عرب حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش العالم به نقل از پایگاه خبری " رأی الیوم "، روزنامه معاریو به نقل از سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل نوشت که سفر لیبرمن به پاریس برای بررسی مسائل مهم مربوط به این وزارت خانه است اما به ماهیت این مسائل اشاره نکرد.

معاریو نوشت لیبرمن درهتلی در پاریس پایتخت فرانسه اقامت گزیده است و همواره شخصیت های عرب حوزه خلیج فارس برای دیدن او به هتل رفت و آمد می کنند، اما به نام هتل یا شخصیت های خلیجی اشاره نکرد.

دراین گزارش آمده است که احتمال می رود لیبرمان برای دیدار با یکی از شخصیت های حوزه خلیج فارس و به منظور پیشبرد درطرح ارائه شده اخیر برای حل درگیری دو طرف فلسطینی و اسرائیلی در چارچوب منطقه و میان کشورهای عربی به پاریس سفر کرده باشد.

هنوزهیچ منبع اسرائیلی دیدار لیبرمن را با هیچ یک از شخصیت های کشورهای حوزه خلیج فارس را تایید نکرده است.

صهیونیست ها پیش از این از دیدارها و روابط با مسئولان خارجی سخن گفتند و تاکید کردند که طرف مقابل به دلایل داخلی و نیز تبلیغاتی از اعلام این دیدارها خودداری می کند.

وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل اخیراً از سیاست " رکود سیاسی " که کابینه فعلی این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو در پیش گرفته است، انتقاد کرده بود.

لیبرمن شانزدهم دسامبر جاری مطلبی را با این مضمون در صفحه فیس بوک خود نوشته بود که پیشنهادی را که باید ارائه می کردم، ارائه کردم، یک برنامه ریزی کامل منطقه ای روابط ما را با کشورهای عربی ، با فلسطینی ها و عرب های اسرائیلی تنظیم و هماهنگ می کند و معتقدم که این برنامه می تواند به توافقی ثابت با جهان عرب و فلسطینی ها و " تقویت اسرائیل به عنوان دولت یهود " منجر شود.

فلسطینی ها به شدت با طرح لیبرمن مخالفت کرده اند. این طرح مبتنی بر انتقال ده ها هزار نفر از عرب های ساکن اراضی اشغالی به " کشور فلسطینی " در چارچوب راه حل نهایی با فلسطینی ها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل