بازدید 4912

رقابت برندها در جشنواره ملی برند برتر

دومین جشنواره ملی برندهای برتر به انتخاب مصرف‌کننده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸ 26 December 2014
دومین جشنواره ملی برندهای برتر به انتخاب مصرف‌کننده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جشنواره ملی برندهای برتر به منظور تعیین میزان محبوبیت برندهای کالا و خدمات ارایه شده با رای و نظر مصرف‌کنندگان شکل گرفته و انتخاب افراد بر اساس سلیقه شخصی و علاقه به برندهای خاص است.

انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با حمایت فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری دومین جشنواره برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان کرده است.

انتخاب برندهای محبوب از میان 480 برند حاضر در 10 گروه کالا و خدمات شامل حوزه تلفن‌همراه، رایانه و ماشین‌های اداری، دوربین و لوازم صوتی و تصویری، بانک و بیمه، تجارت الکترونیکی، مد، لوکس و لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و آشپزخانه، سلامتی، آرایشی و بهداشتی، مسافرت، تفریح و سرگرمی، لوازم کودک و نوزاد، موادغذایی و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم صورت می‌گیرد.

دبیرخانه جشنواره اعلام کرد: شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌توانند به منظور انتخاب برندهای محبوب خود در هریک از حوزه‌های کالا و خدمات، از طریق یکی از روش‌های حضوری، تلفنی، اینترنتی و یا پیامکی اقدام کرده و در قرعه‌کشی هواداران برندها شرکت ‌کنند؛ ضمن اینکه در این جشنواره به محبوب‌ترین برند انتخابی در هر زیر گروه نیز تندیس زرین برند محبوب اهدا می‌شود.

گفتنی است مراسم اعلام نتایج این جشنواره، 5 بهمن‌ماه، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل