بازدید 3455

صادقی: باشگاه درباره‌ام تصمیم‌ می‌گیرد

کد خبر: ۴۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷ 26 December 2014
مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باشگاه استقلال درباره او تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، امیرحسین صادقی درباره حضورش در لیست نهایی کارلوس کی‌روش اظهار کرد: خدا را شکر من بعد از جام جهانی و مصدومیتی که برایم پیش آمد توانستم به شرایط آرمانی برسم و دوباره برای تیم ملی کشورم بازی کنم. برای این بازی‌ها انگیزه بالایی دارم و به خدا توکل می‌کنم و خوشحالم که می‌توانم هم جام جهانی را بببینم و هم جام ملت‌ها را.

وی افزود: متاسفانه پژمان منتظری را از دست دادیم که یکی از مهره‌های کلیدی ما بود. ان‌شاءالله بتوانیم جای او را پر کنیم. سطح توقعات از تیم ملی بالاست. من از نظر بعضی‌ها باتجربه هستم اما باتجربه‌ای هستم که بازی ملی کمی انجام داده‌ام. من بعد از بازی‌های آسیایی بوسان در مقاطع مختلف به عضویت تیم ملی درآمدم اما برخی اوقات هم نامم را خط می‌زدند. در حال حاضر هم خوشحالم که در جام ملت‌ها شرکت می‌کنم. این سومین جام ملت‌هایی است که در آن شرکت می‌کنم. در دوره‌های گذشته بازی نکردم اما امیدوارم در این دوره بتوانم بازی کنم.

او درباره مصدومیتش هم گفت: بعد از جراحی که در ابتدای فصل داشتم، هم از شرایط آرمانی دور شدم و شرایط آماده‌سازی خوبی را طی نکردم. عمل جراحی که روی پای من انجام شد باید 8 تا 9 هفته استراحت می‌کردم. به خاطر همین موضوع حدود دو ماه تمرین نکردم و شرایط خوبی نداشتم اما خدا را شکر در این هفته‌های اخیر که تمرین‌های خوبی انجام دادم به مرز آمادگی رسیدم.

صادقی در ادامه درباره این که گفته می‌شود نامش در لیست مازاد باشگاه استقلال است نیز گفت: خوشبختانه کسی از باشگاه با من صحبت نکرده است. امیدوارم این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود فقط در حد شایعه باشد. من در این باره با امیر قلعه‌نویی هم صحبت نکردم. امیدوارم با نبود من در ایران اتفاقاتی خوبی رقم بخورد. باشگاه باید درباره من تصمیم بگیرد و من منتظر این موضوع هستم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل