بازدید 3276

کنایه مورینیو به گرث بیل و رئال‌ مادرید

کد خبر: ۴۶۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ 26 December 2014
سرمربی پرتغالی چلسی در مصاحبه‌ای جدید به ستاره ولزی رئال‌ مادرید و قهرمان اروپا کنایه زد.

به گزارش تسنیم، آقای خاص پیشتر 3 سه فصل هدایت تیم فوتبال رئال‌مادرید را بر عهده داشت و حتی یک فصل با این تیم لالیگای اسپانیا را فتح کرد و در سال 2013 برای دومین بار برای سرمربیگری چلسی به این تیم بازگشت. جدایی مورینیو از رئال مصادف بود با پیوستن گرث بیل از تاتنهام به جمع کهکشانی‌ها در ازای رقم چشمگیر 100 میلیون یورو که این بازیکن ولزی هم در همان فصل اول حضورش در این تیم اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا قهرمانی با تیم تحت‌رهبری کارلو آنچلوتی را تجربه کرد.

ژوزه مورینیو در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» در خصوص اظهار نظر اخیر بیل که گفته بود در بهترین تیم و لیگ دنیا بازی می‌کند، گفت: بیل به این خاطر این حرف را زده چون خودش در حال حاضر در لالیگا بازی می‌کند. شاید شما چیزی که او می‌گوید را بپذیرید ولی من چنین نظری ندارم چون خودم در آنجا تجربه مربیگری دارم. من در لالیگا پیروزی و شکست‌های زیادی را تجربه کرده‌ام ولی از آنجا که با رئال‌مادرید قهرمان لالیگا شدم می‌دانم که تفاوت‌های این لیگ و لیگ برتر چیست.

وی افزود: وقتی می‌دانید در مسابقه‌ای که به میدان می‌روید حتماً برنده هستید که دیگر کار خارق‌العاده‌ای نکرده‌اید. در اسپانیا همه می‌دانند که بارسلونا و رئال‌مادرید 2 قدرت فوتبالی جهان هستند و قهرمانی تیم سومی همانند اتلتیکومادرید در فصل گذشته شگفت‌انگیز و دور از انتظار بود.

مورینیو تصریح کرد: به نظرم تفاوت عمده‌‌ای بین لیگ برتر انگلیس و لالیگا وجود دارد. در لالیگا در یک فصل می‌بینید که تیمی 100 امتیاز کسب می‌کند و 126 گل هم به ثمر می‌رساند ولی چنین چیزی در لیگ برتر ممکن نیست. اگر تیمی 100 امتیاز کسب کند و 126 گل بزند تیم خوبی است ولی دلیل بر بازی در بهترین لیگ نیست.

چلسی در حال حاضر با 42 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و با منچسترسیتی دوم جدولی 3 امتیاز و منچستریونایتد سوم جدولی 10 امتیاز اختلاف دارد.

آبی‌پوشان لندنی جمعه در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای وستهام هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر