بازدید 2506

آغاز به کار سازمان مدیریت در استانها

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و شعب آن در استانها به زودی کار خود را آغاز می کند.
کد خبر: ۴۶۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳ 26 December 2014
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و شعب آن در استان ها به زودی کار خود را آغاز می کند.

به گزارش واحدمرکزی خبر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور  در جلسه معاونان توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استانداری های منطقه 3 کشور در ارومیه گفت: موضوع احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در کارگروه تخصصی وزارت کشور بررسی و بزودی عملیاتی می شود.

ناصریان با بیان اینکه وظایف معاونت برنامه ریزی استاندار به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان محول می شود ، افزود: استانداران نیز به عنوان ناظر عالی امور استان ریاست شورای برنامه ریزی استان را بر عهده دارد و روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها  هم به عنوان دبیر شورای برنامه ریزی استان فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین از برنامه ریزی مناسب  برای رفع کسری  بودجه استانداری های کشور  و  ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان وزارت کشور تا آخر سال خبرداد.

معاون وزیر کشور افزود: امیدواریم با تامین منابع لازم و بازسازی امکانات رفاهی و خدماتی در سراسر کشور بتوانیم بخشی از دغدغه های جدی استانداری ها را کاهش دهیم.

ناصریان در بخش دیگری از سخنان خود به طرح تحول نظام اداری هم اشاره کرد و گفت: دولت اهتمام  ویژه ای به استقرار دولت الکترونیک و رویکرد جدید به این امر در راستای تحقق اهداف تعریف شده داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان