بازدید 2287

تغییر در برنامه‌ی اردوی عمان تیم ملی امید

کد خبر: ۴۶۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ 26 December 2014
سرمربی تیم فوتبال امید از کاهش 8 روزه اردوی این تیم خبر داد و گفت: تیم امید برای کمک به آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان از هیچ درخواستی مضایقه نکرده و حاضریم برنامه‌ها را تغییر دهیم تا با تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشیم.

محمد خاکپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اردوی آماده‌سازی تیم امید در کیش و پیروزی در بازی تدارکاتی مقابل تیم منتخب کیش، اظهار کرد: بازی تدارکاتی خوبی انجام شد و در این بازی‌ها برای ما برد و باخت ملاک نیست. بحث شناخت کیفی از بازیکنان مطرح است و ما تا اینجا تا حدودی نسبت به شرایط آن‌ها آشنا شدیم. بازیکنان در اردوی کیش زحمات زیادی می‌کشند و با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی درباره حضور یک روزه محمد مایلی کهن در اردوی کیش و مسئولیتی که او به عنوان مدیر فنی تیم گرفته است تصریح کرد: از مایلی کهن که یکی از باتجربه‌ترین مربیان فوتبال ماست درخواست کردم که به جمع ما اضافه شود. این مربی در رده‌های بزرگسالان، امید و... از مربیان توانمند و باتجربه کشورمان است. از او خواستیم با وجود مشکلاتی که دارد، به کیش سفر کند. ما خوشحالیم که شانس استفاده از توانمندی‌های مایلی کهن را به دست آوردیم.

خاکپور در پاسخ به اینکه چرا او تنها یک روز در اردوی کیش بود گفت: یکی از بستگان ایشان دچار کسالت است و به همین خاطر نمی‌توانستند در طول این اردو همراه ما باشند و لطف کردند که یک روز با وجود مشکلات به کیش آمدند. من در صحبت‌هایم عنوان کرده بودم که سعی می‌کنم در تیم امید از کسانی استفاده کنم که همه از من بزرگتر باشند و همکاری با این مربی هم در همین راستاست.

سرمربی تیم امید با بیان اینکه اضافه شدن دو مربی خارجی به کادر فنی تیم امید هنوز قطعی نیست گفت: با این دو مربی در تهران صحبت کردم اما هنوز به تصمیم قطعی درباره آن‌ها نرسیده‌ایم. اگر به جمع‌بندی نهایی رسیده و کار قطعی شد، ممکن است آن‌ها در اردوی عمان به جمع ما اضافه شوند.

خاکپور در پاسخ به اینکه با توجه به لغو بازی تدارکاتی فلسطین با تیم ملی بزرگسالان، با وجود آن که برنامه‌ریزی قبلی برای تمرین‌های تیم امید شده بود، آیا مشکلی برای برگزاری احتمالی بازی تدارکاتی با تیم ملی ندارید، به ایسنا گفت: هدف اصلی همه ما که در تمام تیم‌های ملی کار می‌کنیم، کمک به تیم ملی بزرگسالان است. اگر بازی تدارکاتی تیم امید با تیم ملی بزرگسالان به سود آن‌ها باشد و برای آماده‌سازی‌شان پیش از جام ملت‌های آسیا مفید باشد، هیچ مشکلی برای این مسابقه نداریم. ما برای روزهای هفته آتی برنامه‌ریزی کرده بودیم اما بدون هیچ مشکلی شرایط را تغییر می‌دهیم تا بتوان با تیم ملی بزرگسالان بازی تدارکاتی داشت. اولویت ما حضور موفق این تیم در استرالیاست.

خاکپور با اعلام تغییر برنامه اردوی عمان گفت: در حال حاضر به این نتیجه رسیدیم که باید از تمام بضاعت فوتبال ایران در رده امید استفاده کرد، بنابراین با توجه به اطلاعاتی که فدراسیون هم در اختیار ما گذاشت، می‌خواهیم از کلیه بازیکنان رده امید که در لیگ‌های برتر و لیگ دسته یک حضور دارند، استفاده کنیم. بر همین اساس 35 بازیکن رده امید که الان در لیگ برتر حضور دارند،‌ شناسایی شده که آن‌ها را از 7 تا 11 دی ماه به اردو دعوت کردیم، همچنین بعد از آن از بازیکنان رده امید تیم‌های لیگ دسته یک که همه آن‌ها شناسایی شدند، دعوت خواهیم کرد تا به مدت 4 روز در اردو باشند. پس از آن طی یکی، دو روز به جمع‌بندی لازم برای انتخاب لیست نهایی از میان بازیکنانی که در اردوی کیش بودند و دو گروه بازیکنانی که در آینده به تیم امید دعوت می‌شوند می‌رسیم و آن‌ها را برای سفر به عمان دعوت خواهیم کرد. بر این اساس اردوی حدودا 12 روزه تیم امید در عمان به 4 روز کاهش می‌یابد و ما در مدت سه چهار روز به عمان سفر کرده و تنها یک مسابقه با تیم ملی زیر 22 سال این کشور خواهیم داشت.

خاکپور تاکید کرد: این تغییر در برنامه تیم امید به منظور دیده شدن استعدادها و استفاده از تمام ظرفیت رده امید فوتبال ماست چرا که به طور مثال بازیکنی شناسایی شده که حدود 700 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده اما تاکنون به تیم امید دعوت نشده است! ما می‌خواهیم این برنامه‌ها را داشته باشیم تا در آینده تاسف نخوریم که باید همه بازیکنان را می‌دیدیم. بعد از عمان اردوی اصلی و بلندمدت ما در آنتالیای ترکیه خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر