بازدید 12193

قیمت نفت بازهم کاهش یافت

قیمت نفت با آغاز تعطیلات سال نو میلادی و همزمان با افزایش سطح ذخیره سازی های نفت خام آمریکا روند کاهشی خود را از سر گرفت.
کد خبر: ۴۶۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 26 December 2014
قیمت نفت با آغاز تعطیلات سال نو میلادی و همزمان با افزایش سطح ذخیره سازی های نفت خام آمریکا روند کاهشی خود را از سر گرفت.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز اعلام کرد که قیمت جهانی نفت در پایان معاملات روز چهارشنبه (سوم دی ماه) با آغاز تعطیلات سال نو و کاهش حجم معاملات نفتی کاهش یافت و به این ترتیب به بیش از یک هفته افت و خیز قیمت برای یافتن قیمت نهایی نفت در شرایط اشباع بازارها ادامه داد.

با انتشار گزارش ها مبنی بر افزایش غیرمنتظره ذخیره سازی های نفت آمریکا به مقدار هفت میلیون و ٣٠٠ هزار بشکه در هفته گذشته و ثبت حدنصاب تازه ای در ماه دسامبر، قیمت نفت در ابتدای معاملات دیروز کاهش یافت.

«فیل فلین» تحلیلگر موسسه پرایس فیوچرز گروپ، گفت: این سیل نفتی مربوط به کریسمس است درست در زمانی که پالایشگاهها و تولیدکنندگان ذخیره سازی های نفتی را به دلیل مالیات های پایان سال خالی می کنند، اما با این حجم از عرضه نفت نمی توان کاری کرد.

قیمت نفت دبلیو تی آمریکا برای تحویل در ماه آتی در پایان معاملات روز چهارشنبه (سوم دیماه) که به دلیل تعطیلات میلاد حضرت مسیح (ع) زودتر از معمول تعطیل شد، یک دلار و ٢٨ سنت کاهش یافت و به ٥٥ دلار و ٨٤ سنت برای هر بشکه رسید.

بهای نفت برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه آینده در پایان معاملات نیم روز کاری (سوم دی ماه، عید کریسمس) یک دلار و ٤٥ سنت سقوط کرد و در سطح ٦٠ دلار و ٢٤ سنت برای هر بشکه تثبیت شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان