بازدید 4186

جواد لاریجانی: فتنه 88 دنبال حکومت غیردینی بود

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: فتنه 88 به دنبال حکومت غیردینی بود، اما بصیرت که مهمترین دستاورد فتنه 88 بود، آن را خنثی کرد.
کد خبر: ۴۶۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹ 26 December 2014
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: فتنه 88 به دنبال حکومت غیردینی بود، اما بصیرت که مهمترین دستاورد فتنه 88 بود، آن را خنثی کرد.

‌به گزارش فارس محمدجواد لاریجانی عصر امروز در مراسم یکمین سالگرد فوت سید علی اکبر پرورش، گفت: جریان ضد‌انقلاب در فتنه 88 به دنبال حکومت غیر‌دینی بود.او گفت: متاسفانه امروز شاهد ترویج مطالب هزار بار نشخوارشده غربیان به اسم روشن‌فکری هستیم، معنای لیبرال و سکولار جدید نیست و کاملا کهنه و پوسیده شده است.او گفت: از جمله ویژگی‌های مرحوم پرورش اهتمام آن در عرصه اقامه دین بود، امری که ائمه اطهار در طول حیات پر برکتشان همواره به آن دنبال آن بودند و همین امر باعث به شهادت رسیدن آنها شد.

لاریجانی گفت: از خصوصیات دین اسلام جهان‌شمول بودن آن، سرزندگی اسلام و جامعیت آن است.او گفت: امروز بصیرت به ما اجازه می‌دهد که تجربه عظیمی که ایران را به بزرگترین و تأثیرگذارترین کشور منطقه تبدیل کرده است، را ادامه دهیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: بصیرت را باید جدی بگیریم، بصیرت پایه تفکر دینی ما است، مهمترین دستاورد فتنه 88 بصیرت بود که رهبری هم در آن تاکید داشتند.او گفت: ملت ایران، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دائما در معرض فتنه هستیم، فتنه‌ها تمام‌ نشدنی هستند.

لاریجانی ادامه داد: دشمن پس از فتنه 88 دریافت که نظام جمهوری اسلامی ایران قوی است و ریشه‌دار بنابراین با عده و عُده بیشتری به میدان آمده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار