بازدید 6444
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

اجرای مرحله اول طرح فیلترینگ هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کرمانشاه گفت: مرحله نخست طرح فیلترینگ هوشمند در حال اجرا است و مرحله دوم و سوم این طرح به ترتیب سه و شش ماه دیگر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹ 25 December 2014
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کرمانشاه گفت: مرحله نخست طرح فیلترینگ هوشمند در حال اجرا است و مرحله دوم و سوم این طرح به ترتیب سه و شش ماه دیگر اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم محمود واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح فیلترینگ هوشمند 90درصد محتوای موجود برای مردم قابل استفاده است و 10درصد محتوای مجرمانه حذف می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور گفت: این طرح از مهمترین اولویت های وزارت ارتباطات است که با اختصاص بودجه بالایی در استان قم در حال اجرا است.

واعظی بیان کرد: هدف دولت تدبیر و امید این است که اعتماد مردم را با خدمتگزاری به آن ها پاسخ دهد و در این راستا بهترین سرمایه را در اختیار نظام و مردم قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه نخستین بودجه ای که به مجلس ارسال شد بودجه استانی بود افزود: تلاش دولت تدبیر و امید در جهت رونق بخشیدن به اقتصادی است که محصول آن اشتغال است و در این زمینه محدودیت هایی وجود دارد که به دنبال برطرف کردن آن هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مشکلات شهرستان گیلان غرب در دولت با جدیت پیگیری می شود عنوان کرد: باید از اقدامات مقطعی عبور کرد و اقدامات پایه ای در جهت آبادانی بیشتر انجام شود.

واعظی با بیان اینکه استان کرمانشاه یکی از استان هایی است که دولت الکترونیک در آن اجرا می شود افزود: امیدواریم فاز بعدی طرح شبکه ملی اطلاعات در استان های دیگر به ویژه استان کرمانشاه نیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه استان قم به عنوان پایلوت طرح شبکه ملی اطلاعات انتخاب شده است افزود: تا یک ماه و نیم دیگر مشکلات در این زمینه حل شده و در سایر استان ها نیز این طرح اجرا می شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تعرفه اینترنت برای هر کیلوبایت از 5 ریال به نیم ریال کاهش یافت عنوان کرد: هیچ اپراتوری حق ندارد بیشتر از تعرفه تعیین شده از مردم هزینه دریافت کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار