بازدید 5083
فرمانده بسیج بوشهر:

اثر تخریبی ماهواره از بمب اتم بیشتر است

فرمانده بسیج بوشهر گفت: اثر تخریبی ماهواره و شبکه های اجتماعی از بمب اتم بیشتر استفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: اثر تخریبی ماهواره و شبکه های اجتماعی که استکبار آن را اداره می کند از بمب های شیمیایی و اتمی بیشتر است.
کد خبر: ۴۶۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷ 25 December 2014
فرمانده بسیج بوشهر گفت: اثر تخریبی ماهواره و شبکه های اجتماعی از بمب اتم بیشتر استفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: اثر تخریبی ماهواره و شبکه های اجتماعی که استکبار آن را اداره می کند از بمب های شیمیایی و اتمی بیشتر است.

به گزارش ایرنا سرگرد عبدالرضا دشتی در همایش ماهواره افزود: با توجه به اینکه بعضی از خانواده ها آگاهی لازم به مضرات ماهواره ندارند آموزش لازم نسل آینده جامعه را در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان بیمه می کند.

وی اضافه کرد: خطر ماهواره فقط محدود به گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان نیست بلکه تهدیدات این ابزار رسانه ای بزرگسالان را نیز نشانه گرفته است.

دشتی با اشاره به اینکه در بوشهر طرح جمع آوری ماهواره بخوبی انجام نشده است اضافه کرد: اگر طرح جمع آوری ماهواره با فرهنگ سازی انجام و فراگیر شود مردم استقبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طلاق دراستان بوشهر نسبت به دیگر استانها رشد فزاینده ای دارد گفت: این امر ناشی از اثرات مخرب ماهواره در خانواده هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید مشکل پخش شبکه ها در برخی نقاط بوشهر را برطرف کند اظهار داشت: شبکه های صدا وسیما در برخی از نقاط استان بوشهر دریافت نمی شود و حتی با وجود دستگاه دیجیتال هم جواب نمی دهد.

دشتی افزود: اگر زمانی که مقام معظم رهبری در مورد شبیخون فرهنگی دشمن هشدار داد، مسوولان هوشیار بودند اکنون چنین مشکلات فرهنگی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در مبارزه با ماهواره جاده را یک طرفه نبینیم، افزود: وظیفه همگان بویژه مسوولان است که شرایط، امکانات، برنامه های فرهنگی و فیلم های جذاب را برای پخش از طریق صدا و سیما برای مردم فراهم کنند.

دشتی یادآورشد: افراد بسیاری به پایگاه های مقاومت سراسر کشور مراجعه کرده اند و ماهواره های خود را تحویل داده اند بر همین اساس بسیج در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و ماهواره ناامید نمی شود.

وی اضافه کرد: در گام نخست طرح جمع آوری ماهواره، مردم 300 هزار دستگاه گیرنده ماهواره را با دست خود به پایگاههای مقاومت تحویل داده اند که استانهای فارس و همدان در این زمینه پیشتاز هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار