بازدید 3967
۲

متهم به سرقت با شليک پليس کشته شد

کد خبر: ۴۶۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 25 December 2014
جوان 33ساله اي که به اتهام سرقت پرايد تحت تعقيب نيروهاي انتظامي قرار گرفته بود، هنگام فرار از چنگ قانون با شليک گلوله کشته شد.

به گزارش خراسان، اين حادثه اوايل بامداد روز گذشته هنگامي رخ داد که ماموران کلانتري قاسم آباد در حال گشت زني و اجراي طرح هاي شبانه مبارزه با سرقت، به سرنشينان يک دستگاه پرايد که به طرز مشکوکي تردد مي کردند مظنون شدند و آنان را زيرنظر گرفتند.

با استعلام شماره پلاک خودرو از سيستم کنترل و فرماندهي مرکز، مشخص شد که خودروي مذکور داراي سابقه سرقت از نيشابور است بنابراين ماموران انتظامي به راننده دستور "توقف" دادند اما جوان 33 ساله با مشاهده خودرو پليس پدال گاز را فشرد و متواري شد.

 ماموران انتظامي که در تعقيب سرنشينان پرايد وارد بولوار شاهد شده بودند، با به کارگيري قانون حمل سلاح و پس از شليک چند تير هوايي و دادن اخطارهاي قانوني، به سمت خودرو شليک کردند که يکي از گلوله ها به راننده پرايد اصابت کرد و خودرو متوقف شد.

ماموران کلانتري قاسم آباد بلافاصله مجروح اين حادثه را به بيمارستان شريعتي مشهد منتقل کردند، اما وي بر اثر عوارض ناشي از اصابت گلوله جان سپرد.

گزارش خراسان حاکي است: با اعلام اين ماجرا به قاضي ويژه قتل عمد، دقايقي بعد تحقيقات قضايي از سوي قاضي سيدجواد حسيني در اين باره آغاز شد و جسد متوفي به پزشکي قانوني انتقال يافت. همچنين سرنشين 25ساله خودرو نيز که در محل وقوع حادثه توسط نيروهاي انتظامي دستگير شده بود اعتراف کرد خودرو مذکور را چند روز قبل از نيشابور سرقت کرده اند.

وي سپس با تفهيم اتهام مشارکت در سرقت از سوي مقام قضايي در اختيار پليس قرار گرفت و بررسي هاي بيشتر درباره چگونگي مرگ راننده، از سوي کارشناسان سلاح با دستور قاضي حسيني ادامه يافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
از فرماندهی محترم نیروی انتظامی کشور استدعا داریم به پاس وظیفه شناسی پلیس باوجدان ودلسوز مردم که در راستای صیانت از امنیت مردم اقدام به شلیک نموده است قدردانی وتقدیر گردد
دست پلیس درد نکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی