بازدید 2912

خبرنگاران فعال بیمه می‌شوند

مشاور رسانه ای رییس جمهوری گفت: تنها خبرنگاران فعال و افرادی که به صورت دائمی کار رسانه انجام می دهند، زیر پوشش بیمه قرار می گیرند.
کد خبر: ۴۶۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰ 24 December 2014
مشاور رسانه ای رییس جمهوری گفت: تنها خبرنگاران فعال و افرادی که به صورت دائمی کار رسانه انجام می دهند، زیر پوشش بیمه قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا، 'محمدرضا صادق' روز چهارشنبه در جریان یازدهمین سفر استانی رییس جمهوری به خراسان جنوبی در جمع فعالان رسانه ای بیرجند افزود: در گذشته بسیاری از خبرنگاران رسانه ها که به صورت فصلی یا نیمه وقت با نشریات و رسانه ها همکاری داشتند، بیمه شدند.

وی بیان کرد: در رویکرد جدید دولت دیدگاه مزبور به بیمه شدن خبرنگاران اصلاح شده و خبرنگارانی که به صورت دائم در رسانه ها فعالیت دارند، از پشتیبانی دولت بهره مند می شوند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در خصوص حمایت از خبرنگاران فعال رسانه ها، دولت اعتبارات لازم را به صورت نامحدود برای بیمه خبرنگاران اختصاص داده است.

مشاور رسانه ای رییس جمهوری با بیان اینکه دولت با کمک رسانه ها متحول می شود ، گفت: یکی از ویژگی های دولت یازدهم این است که برای پیشبرد برنامه هایش، خود را نیازمند همکاری عالمانه و منصفانه رسانه ها می داند.

صادق افزود: از دیدگاه رییس جمهوری هم افزایی دوسویه بین دولت و رسانه ها مورد تاکید است لذا در خصوص افزایش این هم افزایی تلاش می کند.

وی بیان کرد: استفاده از فناوریهای روز، فضاهای مجازی و بسترهای جدید اطلاع رسانی حق اصحاب رسانه است و دولت به همین منظور قانون 'انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات' را در مرحله اجرا قرار داده است.

وی در خصوص یارانه مطبوعات نیز گفت: رویکرد دولت در بحث پرداخت یارانه اجرای عدالت است اما در عین حال باور دارد که نشریات محلی و رسانه های نوپا نیازمند توجه بیشتر هستند.

مشاور رسانه ای رییس جمهوری همچنین در زمینه پاسخ به یکی از مطالبات مردم بیرجند در خصوص احداث دانشکده خبر گفت: تا زمان راه اندازی این دانشکده برپایی کلاس های آموزشی را با جدیت در بیرجند پیگیری می کنیم و در این زمینه از همکاری خانه مطبوعات بهره می گیریم.

صادق در موزد امنیت شغلی خبرنگاران گفت: این امکان باید برای خبرنگاران فراهم شود که بتوانند آزادانه به نقد وضعیت موجود در کشور بپردازند اما در عین حال نباید از خطوط قرمز نظام عبور کرده و قوانین را زیرپا بگذارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر