بازدید 2329

کریمی: تا جان در بدن دارم در بوکس می‌مانم

غلامرضا کریمی در پاسخ به این سوال که گفته می شود دیگر قصد ندارید در بوکس فعالیت کنید اظهار کرد: اصلا اینطور نیست و مطمئن باشید حتما در بوکس فعالیت می کنم و در آینده هم فعالیت خواهم کرد. هر چه دارم از بوکس است و همه چیزم را در راه بوکس می گذارم.
کد خبر: ۴۶۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ 24 December 2014
سرمربی اسبق تیم های ملی بوکس که بحث هایی در موردش است که شاید دیگر نخواهد در تیم ملی فعالیت کند با قطعیت گفت: حتما در بوکس فعالیت می کنم.

غلامرضا کریمی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که گفته می شود دیگر قصد ندارید در بوکس فعالیت کنید اظهار کرد: اصلا اینطور نیست و مطمئن باشید حتما در بوکس فعالیت می کنم و در آینده هم فعالیت خواهم کرد. هر چه دارم از بوکس است و همه چیزم را در راه بوکس می گذارم.

وی افزود:هیچ مشکلی برای حضور در تیم ملی و بوکس ندارم. دلیلی ندارد که نخواهم با بوکس همکاری کنم.هدفم کمک کردن به بوکس است و در این راه از هیچ چیزی دریغ نمی کنم.

سرمربی و مربی اسبق تیم های ملی بوکس که در حدود 25 سال است در بخش های مختلف تیم های ملی همکاری کرده است در پاسخ به این سوال که آیا برایش مهم است در کدام سمت در تیم ملی باشد گفت: این حرفها اصلا برایم مهم نیست و می خواهم فقط در تیم باشم. اینکه مربی باشم یا سرمربی اهمیتی ندارد.من به این حرفها گوش نمی دهم.

وی ادامه داد: من تا زمانی که جان در بدن داشته باشم در بوکس فعالیت خواهم کرد و مطمئن باشید اصلا کنار نمی کشم. من در بوکس ایران می مانم مگر آنکه از این مملکت بروم و دیگر نتوانم در بوکس باشم.

کریمی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسه دو روز قبل کمیته فنی که در فدراسیون برگزار شد غایب بود و آیا این مساله در اعتراض عملکرد فدراسیون بود گفت: اصلا اینطور نبود. کسی من را برای شرکت در این جلسه دعوت نکرده بود.مطمئن باشید اگر دعوت بودم حتما می آمدم.کافی است مسئولان فدراسیون به من بگویند تا با سر به فدراسیون بیایم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر