بازدید 6151

بازهم دست شرکت گاز به سوی مردم دراز شد

با آغاز زمستان و کاهش بیشتر دمای هوا،‌شرکت ملی گاز از مردم درخواست کرد که با صرفه جویی در مصرف گاز این شرکت را در تامین گاز زمستانی یاری کنند.
کد خبر: ۴۶۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰ 23 December 2014
با آغاز زمستان و کاهش بیشتر دمای هوا،‌شرکت ملی گاز از مردم درخواست کرد که با صرفه جویی در مصرف گاز این شرکت را در تامین گاز زمستانی یاری کنند.

به گزارش ایسنا، ٥٦٩ میلیون متر مکعب گاز طی ٢٤ ساعت گذشته در بخشهای خانگی، تجاری، صنایع و نیروگاههای کشور مصرف شده که ٤١١ میلیون متر مکعب از این مقدار گاز در بخش خانگی و تجاری مصرف شده است.

در این راستا در بازه زمانی یاد شده، ٨٢ میلیون متر مکعب گاز به صنایع عمده کشور و ٧٦ میلیون متر مکعب گاز به بخش نیروگاهی تحویل شده است.

بنا به اعلام شرکت ملی گاز با توجه به کاهش دمای هوا، در هفته های آینده شاهد افزایش مصرف گاز در بخش خانگی خواهیم بود وهمکاری مشترکان بخش خانگی در مصرف بهینه گاز می تواند این شرکت را در ارائه خدمات به بخشهای صنعتی و نیروگاهی یاری کند.

در این راستا شرکت گاز اعلام کرده که با کم کردن یک درجه دمای خانه حدود ٦ درصد در مصرف گاز صرفه جویی می شود.

همچنین استفاده از سیستمهای کنترل هوشمند، اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها، استفاده از پرده های ضخیم و... ، از جمله فعالیتهایی است که باعث کاهش مصرف گاز در منازل می شود.

به گزارش ایسنا طی یک ماه گذشته با کاهش دمای هوا، در راستای صرفه‌جویی در مصرف گاز، بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهوری،شرکتهای دولتی مکلف شدند تا دمای ادارات را در شرایط ١٨ تا ٢١ درجه (دمای رفاه) نگاه دارند و در این راستا سیستمهای گرمایشی ادارات یک ساعت پیش از آغاز کار روشن می شود و در روزهای تعطیل نیز به صورت کامل خاموش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار