بازدید 15523
۳

آلمان زنان قربانی تجاوز را می‌پذیرد

یک وزیر آلمانی تاکید کرد که کشورش قصد دارد مرکزی برای کمک به زنان قربانی تجاوز عناصر داعش افتتاح کند که برای حدود صد زن از سوریه و عراق ظرفیت دارد.
کد خبر: ۴۶۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴ 22 December 2014
 یک وزیر آلمانی تاکید کرد که کشورش قصد دارد مرکزی برای کمک به زنان قربانی تجاوز عناصر داعش افتتاح کند که برای حدود صد زن از سوریه و عراق ظرفیت دارد.

به گزارش العالم، گرد مولر وزیر توسعه و همکاری های اقتصادی آلمان روز دوشنبه در گفتگو با روزنامه بیلد چاپ برلین، با اعلام پذیرش 100 زن قربانی تجاوز جنسی از عراق و سوریه، گفت که در سفر به عراق با 5 دختر که تحت بازداشت داعش بوده و مورد تجاوز جمعی عناصر داعش قرار گرفته بودند، صحبت کرده است.

وی افزود: سه تن از این دختران باردار بودند و به نگهداری و مراقبت ویژه نیاز داشتند.

در نیمه ماه نوامبر کمیته تحقیق سازمان ملل، داعش را به ایجاد ترس در سوریه متهم کرده و تاکید کرد که این سازمان تروریستی دست به کشتارهایی علیه گروههای قومی و دینی می زند و به سربریدن، برده داری جنسی و وادار کردن زنان به بارداری روی می آورد.

آلمان مقصد اصلی متقاضیان پناهندگی در اروپا به شمار می آید و پیش بینی می کند که از حدود 230 هزار پناهنده را در سال 2015 و 200 هزار نفر را در سال 2014 پذیرش کند که نسبت به سال 2013، 60 درصد افزایش داشته است.

اغلب این پناهندگان، سوری و بقیه از عراق و افغانستان هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
آلمان مقصد بعدی برده داری جنسی.
خاک بر سر غرب که این گروه های تروریستی را برای پیشبرد مقاصد خود تجهیز وبه منطقه گسیل میکند واز طرفی دایه مهربان تر از مادر برای اسیب دید گان از کار های وحشی این گروه ها می شود
لعنت خداوند برداعش امریکا اسرائیل
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان