بازدید 2008

سیمئونه: گریزمان فوق‌العاده است

کد خبر: ۴۶۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ 22 December 2014
سرمربی آتلتیکو مادرید پس از هت تریک مهاجم تیمش به تمجید از او پرداخت.

به گزارش ایسنا، آتلتیکو مادرید در هفته شانزدهم لالیگا موفق شد در خانه بیلبائو با نتیجه چهار بر یک به برتری برسد. آنها با این پیروزی و 35 امتیاز جایگاهشان را در رده سوم جدول تثبیت کردند. بیلبائو هم با 19 امتیاز یازدهم است.

در این دیدار میکل ریکو 17 برای بیلبائو گلزنی کرد اما در ادامه آنتونی گریزمان (46، 73 و 81) و رائول گارسیا (53، پنالتی) برای آتلتیکو گلزنی کردند.

دیگو سیمئونه در مورد این دیدار گفت: در طول این دیدار همه چیز عوض شد. بیلبائو در نیمه نخست خیلی خوب بود اما این ما بودیم که در نیمه دوم عالی عمل کردیم. گریزمان بازیکنی بود که ما در ترکیب تیم به او احتیاج داشتیم. او تفاوت میان دو تیم بود. او هر روز به سختی تمرین می‌کند و به نظرم این هت تریک پاداش زحمت های او بوده است.

سیمئونه در ادامه گفت: در نیمه نخست برایمان سخت بود تا با نبود بازیکنانی چون ماریو مانژوکیچ و کوکه کنار بیاییم اما در نیمه دوم سعی کردیم آرامش مان را حفظ کرده و سال 2014 را با یک پیروزی عالی به پایان بردیم.

رائول گارسیا یک پنالتی بحث برانگیز را تبدیل به گل کرد. تیاگو با کوچکترین ضربه حریف به زمین افتاد تا داور پنالتی بگیرد. سیمئونه اما در مورد داوری مسابقه هیچ نظری نداد. وی گفت: روزهای دیگر و در هر تصمیمی که داور گرفته بود اظهارنظر نکردم. امروز هم همین طور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار