بازدید 54600

رتبه تک رقمی کنکور چگونه کلاهبردار شد؟

کد خبر: ۴۶۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ 22 December 2014
روزنامه خراسان نوشت:

جوان ۲۱ ساله اي که به اتهام دستبرد اينترنتي به حساب بانکي متصديان چند کافي نت در مشهد توسط مأموران پليس فتاي خراسان رضوي دستگير شده است پس از آن که به سوالات قاضی ويژه جرايم رايانه اي مشهد درباره اتهام خود پاسخ داد به بيان ماجراي زندگي اش پرداخت و گفت: هميشه در دوران تحصيلم شاگرد اول کلاس و مدرسه بودم. به خاطر هوش سرشارم همواره مورد توجه معلمانم قرار مي گرفتم، اما هيچ گاه به دنبال حرفه آموزي و يا اشتغال نبودم به همين دليل هم هميشه نگاهم به دستان پدرم بود تا مبلغي از دستمزد کارگري اش را به من بدهد. برادرم نيز شرايطي مشابه من داشت. او هم به دنبال کار نبود و تنها به درس و کتابش فکر مي کرد.

دوران متوسطه را که پشت سر گذاشتم با رتبه تک رقمي در کنکور سراسري پذيرفته شدم و اين گونه بود که در رشته روان شناسي ادامه تحصيل دادم حتي در همين روزها دستگاه هايي براي واکنش هاي عصبي اختراع کردم که نمونه مشابه آن فقط در يک کشور وجود داشت.

همه اين ها در شرايطي بود که ديگر پدرم نمي توانست براي ادامه تحصيل و يا مخارج ديگرمان پولي به من و برادرم بدهد. روزها مي گذشت تا اين که به فکر سرقت از حساب اينترنتي ديگران افتادم. به اين منظور کيفي خريدم و گوشه اي از آن را طوري سوراخ کردم که دوربين گوشي همراه در آن روزنه، قرار گيرد سپس با اين ترفند به متصديان کافي نت ها مراجعه و عنوان مي کردم قصد خريد جزوات دانشگاهي را از طريق اينترنت دارم، اما کارت من رمز دوم ندارد و به اين ترتيب با دادن مبلغ ۵۰ هزار تومان به صورت نقدي به متصدي کافي نت از او مي خواستم تا از حساب اينترنتي خودش مبلغ خريد را پرداخت کند.

در همين حال و هنگامي که متصدي فروشگاه رمزهاي بانکي اش را وارد سيستم مي کرد من هم با گوشي داخل کيف از شماره هاي رمز او عکس مي گرفتم و سپس با مراجعه به فروشگاه هاي لوازم رايانه و به صورت اينترنتي از حساب بانکي متصديان کافي نت ها به خريد لوازم رايانه اقدام مي کردم. اما در آخرين خريد متصدي فروشگاه لوازم رايانه اي به من مظنون شد و اصرار داشت تا آدرس منزل را براي ارسال لوازم خريداري شده در اختيارش بگذارم. من که در برابر اصرارهاي او دست و پايم را گم کرده بودم بالاخره آدرسي دروغين را به او دادم و سپس از برادرم خواستم تا به محل قرار در آدرس دروغين برود و لوازم را تحويل بگيرد اما متصدي فروشگاه ماجرا را به پليس گزارش کرده بود و بدين ترتيب با دستگيري برادرم من هم دستگير شدم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۶
انتشار یافته: ۱۳
اگه کشورهای دیگه باشند به جای این که اون زندان بندازند سریع توی یک مرکز پژوهشی استخدام می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
البته اول چوب تو آستینش میکنند و بعد برای اینکه بتونند از داشته هاش برای جلوگیر از ضربات بعدی اینتر نتی جلوگیری کنند ازش در مراکز پژوهشی بیگاری میکشند ، شنیدی بوی کباب میاد دارند خر داغ میکنند عزیز
رتبه تک رقمی این دانشجو را خودش عنوان کرده است .

از کجا معلوم راس گفته است .
کار ایشان قابل توجیه نیست ولی عدم حمایت کافی از این افراد هم جای سوال دارد، باید کسانی که در این حد هوش و استعداد دارند توسط دانشگاه و حتی خیرین و بخش خصوصی تامین مالی شوند.
یک نخبه علمی برای تهیه لوازم رایانه کلاهبرداری میکند تا با آن تحقیقات و اختراعاتش را ادامه دهد.!!!!! پس دستگاه ها و متولیانی که باید برای این استعدادها زمینه مساعد را فراهم کنند چه میکنند؟؟؟؟
لزوما یک فرد باهوش و خلاق فردی نیست که بتواند خوب هم مدیریت کند ، کسب و پیشه ای راه اندازی کند و یا اصطلاحا خرج خودش را در بیاورد. اینگونه افراد به اداره شدن نیاز دارند. چیزی که متاسفانه در مملکت ما وجود ندارد مدیریت کردن اینگونه افراد و به بهره وری رساندن آنهاست. کم نیستند اینگونه افراد خلاق و با هوش در مملکت ما که یا راهی خارج از کشور میشوند و یا بر اثر عدم درک آنها به مرحله بهره وری نمیرسند و هرز میروند.
اگر تک رقمی کنکور و باهوش بود میبایست یک 3000 - 4000 میلیاردی از یک بانک دولتی بگیرید تا ما باورمان شود نه پی دله دزدی باشد. این که نشد دزدی
لطفا راه های کلاه برداری را به مردم یاد ندهید
بهتره درستیه این خبر رو بررسی کنین،رتبه تک رقمی معمولا روانشناسی نمیره!!!شاید این هم دروغ گفته باشه!!
تابي جون شما باورت مي شه رتبه تك رقمي كنكور رشته روانشناسي بزنه؟
بابا بی خیال، بیخود بزرگش نکن اون فقط دزدی بلده، نیومده سایت حک کنه و ... که بگی که خیلی باهوشه، اومده با یه ترفند دزدی ساده از شماره رمز مردم فیلم گرفت و رفته حسابشون رو خالی کرده.
امكان ندارد يك رتبه تك رقمي تا اين حد از نظر هوشي پايين بوده باشد كه از اعتماد يك كاسب سو استفاده كرده باشد. خواهش ميكنم رتبه هاي تك رقمي وسيله افزايش خوانندگان يك خبر نكنيد.

همه ميدانيم يك انسان باهوش بالا عمق هوش او قطعا به او گوشزد خواهد كرد كه به سراغ روشهاي بهتري بجز دزدي براي درامد برود(كه فردا روز گريبانگير او ويا خانواده او نيز خواهد بود). يك رتبه تك رقمي پيش از اعلام رتبه از سوي بسياري از دانشگاه هاي مطرح دنيا پذيرش با پرداخت هزينه تحصيل برايش ارسال ميگردد. مگر تك رقمي رشته ... در سوختگي باشد .

قدري به فكر سلامت فرهنگي جامعه باشيد، كسي كه انقدر زحمت كشيده كه تك رقمي شود آنقدر ميتواند زحمت بكشد تا كسب حلالي را براي خود دست و پا كند.
در جواب کامنت اولی که گفته بود هرجای دنیا بود می اومدند به جای زندان مراکز پژوهشی استخدامش میکردند که انگار به علوم کامپیوتر مسلط بوده و هرکی ندونه فکر میکنه سایت بانک را هک کرده! ایشون فقط تونسته بوده یه دوربین توی کیفش کار بذاره و یواشکی عکس بگیره. فکر کنم به جای مراکز پژوهشی مراکز اطلاعاتی باید ازش استفاده کنند..خخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار