بازدید 4167

فـرار از زنـدان برای هدایت باند تبهکار

کد خبر: ۴۶۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 22 December 2014
مرد زندانی وقتی از دست مأمور بدرقه فرار کرد ریاست یک شبکه تبهکاری را به عهده گرفت.

به گزارش ایران، رئیس پلیس آگاهی استان فارس جزئیات قتل فجیع زن باردار و شوهرش، دستگیری طراحان یک آدم‌ربایی و اعضای باندی به ریاست یک فراری را تشریح کرد.

قتل تلخ

این جنایت روز 17 آبان ماه جاری در محله شیشه‌گری شیراز با ضربات چاقو رخ داد.

سرهنگ «سیروس حیدری» گفت: این قتل به عنوان یکی از جنایات مرموز و پیچیده پیش روی پلیس بود. وی گفت: در جریان این حادثه زن باردار 28 ساله و مردی 33 ساله براثر خفگی و ضربات چاقو به قتل رسیده که دستگیری عاملان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تلاش
شبانه‌روزی آنها در مدت زمان کوتاهی قاتل دستگیر شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: قاتل به دلیل اختلافات قبلی و مصرف شیشه اقدام به این قتل فجیع کرده که پرونده وی برای تکمیل مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شده است.

غافلگیری آدم‌ربایان

سرهنگ حیدری درخصوص کشف پیش‌دستانه یک آدم‌ربایی در شیراز هم گفت: مأموران پلیس، سوم آذرماه از ورود یک باند آدم‌ربایی از شرق کشور به استان و شهر شیراز باخبر شده و به دنبال آن تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس اضافه کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد اعضای این باند قصد گروگانگیری شخصی را دارند که با وی اختلافاتی در زمینه معاملات موادمخدر داشته‌اند که خوشبختانه قبل از آغاز آدم‌ربایی مأموران آگاهی فارس در شیراز چهار عضو این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری اظهار داشت: اعضای این باند در گذشته نیز قصد ربودن شخصی را داشتند که قبل از موفقیت در ربودن این مرد، نیت آنان مشخص شد و مجبور به فرار شدند.

ریاست دزد فراری در باند

وی همچنین به انهدام باند دزدان محموله‌های مختلف و سرقت از خانه در این مدت عنوان کرد: در پی وقوع سرقت‌های مشابه از خانه‌ها و محموله در شیراز پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات آغاز شد.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده چهار عضو این باند که دو دزد دارای سابقه بیش از 20 سرقت هستند، دستگیر شدند.

سرهنگ حیدری بیان داشت: اعضای این باند در شش ماه گذشته اقدام به سرقت به ارزش 200 تا 300 میلیون تومان در شیراز و حاشیه‌های این کلانشهر کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فارس درخصوص انهدام باند سرقت از خانه در شیراز اظهار داشت: سردسته این باند یک زندانی بوده که هنگام بدرقه متواری شده بود و سپس با تشکیل یک باند اقدام به سرقت می‌کرد.

وی گفت: اعضای این باند در شش ماه گذشته اقدام به سرقت از خانه‌ها در شیراز و لامرد کرده بودند که سرانجام با اقدامات پلیسی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس همچنین از دستگیری باند جعل اسناد به سرپرستی یک زن در شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: اعضای این باند با پرسه زدن مقابل دادسراها افراد را شناسایی کرده و سپس با ادعای ارائه سند برای آزادی زندانی تعدادی را فریب داده بودند.

وی گفت: اعضای این باند با همکاری حفاظت دادگستری استان شناسایی شدند و تاکنون به شش کلاهبرداری اعتراف کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار