بازدید 3777
۱

زورگير مسلح جنوب تهران بزرگ دستگير شد

کد خبر: ۴۶۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰ 22 December 2014
رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري زورگير مسلح کارگاه‌هاي جنوب پايتخت خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ محسن خانچرلي در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح جزييات اين خبر گفت: در اجراي دستور رييس شعبه 101 جزايي دادگاه کهريزک و به منظور رسيدگي به سرقت به عنف از يک کارگاه، عوامل کلانتري 170 کهريزک در ساعت 17 روز هفدهم آبان‌ماه به موقعيت واقع در قلعه چمن، روستاي دوتويه اعزام شدند.

 وي با بيان اينکه پس از حضور ماموران مقابل در منزل متهم به هويت «شکور»، وي از طريق منازل همسايگان از محل اقدام به فرار کرد، افزود: در همين حين ماموران اقدام به تعقيب متهم کرده و در نهايت با استفاده از يک تير مشقي و اسلحه سازماني، وي را دستگير کردند.

 خانچرلي با بيان اينکه ماموران در به کارگيري از سلاح چندين بار دستور ايست به اين فرد داده و قوانين به کارگيري از سلاح را رعايت کرده‌اند، گفت: پس از دستگيري اين فرد، ماموران با دستور قضايي اقدام به بازرسي از منزل وي کرده و يک نفر ديگر را نيز به هويت «ماجد» دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ ادامه داد: در بازديد از منزل اين متهم نيز يک قبضه اسلحه شکاري بادي مجهز، يک قبضه تبر، يک دستگاه دوربين شکاري کشف و ضبط شد.

وي با بيان اينکه متهم در کلانتري تحت بازجويي قرار گرفت، ادامه داد: در بازجويي‌هاي انجام شده، وي صراحتا به ارتکاب به بيش از 20 فقره سرقت از کارگاه در حوالي روستاهاي قلعه‌نوچمن و دو تويه سفلي اعتراف کرد.

 به گفته خانچرلي، متهم دستگير شده، پس از تشکيل پرونده براي کشف ديگر جرايم و شناسايي ديگر مالباختگان در اختيار ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک اگر ممکن بود ؛ بعد از رسیدگی به جرائمش ؛ حکم صادره رو هم برامون بنویس لطفا
خیلی دوست دارم بدونم حکمی که براش صادر میشه چیه ؛ قاعدتا با توجه به سرقت مسلحانه باید محاربه باشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر