بازدید 12262

قلب القاعده از حمله به مدرسه پیشاور شکاف خورد

سخنگوی القاعده گفت: سلاحی که علیه ایالات متحده و طرفداران و ارتش تحت بردگی آن حمل می شود نباید به سوی کودکان، زنان و ملت مسلمان نشانه رود.
کد خبر: ۴۶۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶ 22 December 2014
سازمان تروریستی القاعده شاخه پاکستان می گوید «قلب انسان از کشتاری که طالبان در حق اطفال مدرسه پیشاور پاکستان مرتکب شد، از فرط درد شکاف می خورد»؛ این سازمان از طالبان خواست فقط نیروهای امنیتی را هدف قرار دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اسامه محمود سخنگوی شاخه جنوب آسیای سازمان القاعده در بیانیه ای روز یکشنبه تصریح کرد: فهرست جنایت ها و فجایعی که ارتش پاکستان مرتکب شده از حد گذشته است؛ درست است که این ارتش از همه در بردگی برای آمریکا و کشتار مسلمانان پیشی گرفته است، اما این بدان معنا نیست که از مسلمانان ستمدیده انتقام بگیریم.

سخنگوی القاعده افزود: قلب انسان از کشتاری که طالبان در حق اطفال مدرسه پیشاور پاکستان مرتکب شد، از فرط درد شکاف می خورد و سلاحی که علیه ایالات متحده و طرفداران و ارتش تحت بردگی آن حمل می شود نباید به سوی کودکان، زنان و ملت مسلمان نشانه رود.

هفته گذشته گروه طالبان پاکستان با حمله ای به مدرسه کودکان خانواده های ارتش این کشور 141 تن را که غالبا کودکان دانش آموز بودند، کشتند، اقدامی که با محکومیت وسیع داخلی و خارجی روبه رو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس