بازدید 3246
سناتور آمریکایی عنوان کرد ;

ضعف و تردید اوباما در موضوعات مختلف جهانی

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی ضمن «مردد» و «ضعیف» خواندن اوباما در سیاست خارجی، درباره زندان گوانتانامو گفت: «به جای بستن، باید آن را پر (از زندانی) کنیم».
کد خبر: ۴۶۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸ 21 December 2014
«لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی ضمن «مردد» و «ضعیف» خواندن اوباما در سیاست خارجی، درباره زندان گوانتانامو گفت: «به جای بستن، باید آن را پر (از زندانی) کنیم».

به گزارش فارس، یک سناتور ارشد جمهوری‌خواه مواضع اوباما در قبال مسائل خارجی را ضعیف خواند و بر لزوم باز بودن زندان گوانتانامو تاکید کرد.

«لیندسی گراهام» سناتور آمریکایی روز یکشنبه در مصاحبه با برنامه «در پیشگاه ملت» شبکه سی‌‌بی‌اس به شدت به مواضع اوباما در قبال کوبا و نیز مساله بستن زندان گوانتانامو انتقاد کرد.

این سناتور ارشد جمهوری‌خواه و از مخالفان سرشناس اوباما گفت: «به نظر من، او (اوباما) ضعیف و در موضوعات مختلف جهانی، مردد بوده است».

گراهام با انتقاد شدید از برقراری روابط آمریکا با کوبا و دشمن دانستن کوبا گفت: «از نظر من، کوبا برای ما از همه جهات، تهدید است. به شما بگویم که سنا(با اکثریت جمهوری‌خواهان) سفیر آمریکا در کوبا را تعیین نخواهد کرد».

این قانونگذار محافظه‌کار آمریکایی درباره قول اوباما برای تلاش هرچه بیشتر جهت بستن زندان گوانتانامو گفت: «به جای بستن آن، ما باید آنجا را پر(از زندانی) کنیم چرا که تروریسم در حال خودنمایی و گسترش است».

اظهارات این نماینده کنگره آمریکا درباره زندان گوانتانامو در حالی ایراد شده که یکی از وعده‌های ابتدایی اوباما در انتخابات سال 2008 بستن این زندان مخوف بود و وی با گذشت حدود شش سال از ریاست جمهوری به قول انتخاباتی خود عمل نکرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر