بازدید 2986
هفته شانزدهم لالیگا

والنسیا با شکست ایبار به رده چهارم جدول صعود کرد

کد خبر: ۴۶۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 21 December 2014
شاگردان نونو اسپریتو سانتو با غلبه بر ایبار به مکان چهارم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا صعود کردند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز (یکشنبه) سه دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های والنسیا و اسپانیول مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدارها والنسیا در خانه ایبار با تک گل دقیقه 31 فرانسیسکو آلکاسر به برتری یک بر صفر رسید. شاگردان نونو اسپریتو سانتو با این برد خارج از خانه 31 امتیازی شدند و به مکان چهارم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کردند.

لوانته هم مقابل میهمانش، رئال سوسیه‌داد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی  یک بر یک دست نیافت. با این نتیجه لوانته 15 امتیازی شد و در مکان پانزدهم جدول قرار گرفت. شاگردان دیوید مویس هم با این تساوی 15 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به لوانته در رده چهاردهم جدول ایستادند.

بامداد امروز همچنین رایووایکانو در خانه‌اش با نتیجه 3 بر یک مغلوب اسپانیول شد. اسپانیول با این برد 20 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.

هفته شانزدهم لالیگا  عصر امروز و امشب (یکشنبه) با دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می‌شود:

ویارئال - دپورتیوو لاکرونیا
گرانادا - ختافه
الچه - مالاگا
اتلتیک بیلبائو - اتلتیکومادرید

در جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا، رئال مادرید با 39 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز به ترتیب با 38 و 32 امتیاز مکان‌های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار