بازدید 6246

تصادف زنجیره‎ای ۹ خودرو در آزادراه زنجان ـ قزوین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در آزادراه زنجان ـ قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۵ 21 December 2014
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در آزادراه زنجان ـ قزوین خبر داد.

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های برف صورت گرفته در استان نیروهای امدادی استان با آماده‌سازی تجهیزات آماده امدادرسانی به در راه‌ ماندگان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته چند عملیات امدادی در جاده‌ها و آزادراه‌های استان انجام شده است، تصریح کرد: 29 آذرماه نیز در 35 کیلومتری جاده زنجان ـ بیجار و گردنه سعیدآباد و گردنه پاپایی عملیات امدادی انجام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای کمک‌رسانی به در راه ماندگان در این محورها دو اکیپ امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر به محورهای مذکور اعزام شدند.

آقاجانلو ادامه داد: از جمله عملیات امدادی انجام شده در این محورها بستن زنجیر چرخ 80 خودرو و هدایت و کمک‌رسانی به در راه ماندگان بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه از تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو در لاین جنوبی 85 کیلومتری آزادراه زنجان ـ قزوین خبر داد و گفت: در این محور نیز عملیات امداد و نجات انجام شد.

این مسئول ادامه داد: پس از رخداد این حادثه تصادف، نیروهای امدادی به محل اعزام شده و عملیات رهاسازی صورت گرفت.

آقاجانلو اضافه کرد: در راستای اجرایی کردن عملیات امداد و نجات غزال خرم‌دره و ابهر، به 26 نفر حادثه‌دیده امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف چهار نفر نیز مصدوم شده بودند، بیان کرد: با اجرایی شدن عملیات امداد و نجات سه نفر از مصدومان حادثه مذکور از طریق آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین یک نفر نیز از طریق اورژانس به مرکز درمانی مربوط انتقال یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل