بازدید 3213

نگاه شما: تظاهرات دانش آموزان پاکستانی

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۵۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳ 21 December 2014
مؤسسه الغدیر پاکستان: زنان و دانش آموزان در شهرستان خیرپور واقع در ایالت سند با برگزاری تظاهرات، اقدامات وحشیانه گروه تروریستی طالبان علیه دانش آموزان را محکوم کردند.

زنان و دانش‌آموزان امروز (جمعه) 28 آذر 93 از جلو دادگستری شهرستان خیرپور تا کلوپ رسانه‌های خیرپور در اعتراض به حمله وحشیانه اعضای طالبان به یک مدرسه در شهر پیشاور ، احساس وظیفه کرده و دست به راهپیمایی زدند. دانش‌آموزان پلاکاردها و پوسترهایی در دست داشتند و شعارهایی علیه حمله به این دانش آموزان سر می‌دادند.

سرکار خانم سیده نسرین فاطمه زیدی مدیر مدرسه علمیه جامعه الفاطمیه (علیها السلام) در سخنانی : کشتن دانش آموزان بیگناه را غیر انسانی، غیر اسلامی و مغایر با تعالیم اسلام توصیف کرد، ، و آنرا یک عمل وحشیانه خواند که به هیچ صورت قابل توجیه نمی باشد. ایشان گفت : حمله به مدرسه یعنی دشمنی با علم و معرفت، و دشمنی با سالمیت کشور است.

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقاي سید اسد اقبال زیدی رئیس علمای شیعه خیرپور و مدیر مدرسه علمیه جامعه الحسین الشهید (علیه السلام)، ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار و آرزوی بهبودی برای مجروحان این حادثه تاکید کرد که ارتکاب اینگونه اقدامات ضد انسانی، نشانه ضعف گروهک تروریستی در مقابل اراده راسخ دانش آموزان است. ایشان عاملين اين حمله وحشيانه را به شدت محكوم کرد و گفت لغو کردن قانون ممنوعیت اعدام کافی نیست، باید حکم اعدام تروریست‌هایی خطرناک اجرا شود. ایشان به این نکته اشاره کرد که نیروهای امنیتی باید نقشه‌های کارآمدی را برای مصون داشتن مردم از گزند تکفیری‌های جاهل طراحی کنند، و نزارند این فتنه داخل کشور شود.

در حمله مسلحانه اعضای طالبان به یک مدرسه در شهر پیشاور پاکستان 141 نفر کشته و 132 نفر دیگر زخمی شدند. این مدرسه محل تحصیل فرزندان نظامیان در شهر پیشاور پاکستان بود و زیر مجموعه ارتش به شمار می رفت. حدودا پنج دانش آموزان شیعه نیز در این حمله به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها