بازدید 5115

برخورد دولت با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت با متخلفان تغییر کاربری زمین های کشاورزی و افراد خاطی در این خصوص برخورد جدی می کند.
کد خبر: ۴۵۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸ 20 December 2014
معاون پارلمانی و حقوقی وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت با متخلفان تغییر کاربری زمین های کشاورزی و افراد خاطی در این خصوص برخورد جدی می کند.

به گزارش ایرنا، خلیل آقایی وز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تغییر کاربری باید از مسیر قانونی دنبال شود و امور اراضی نیز به طور جدی بر روی این موضوع تمرکز دارد.


وی افزود: ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی برای تغییر کاربری اراضی این بخش مشمول قانون نمی شود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به بخش کشاورزی دارد، تصریح کرد: در لایحه پیشنهادی بودجه سال 94 به این بخش توجه شده و نمایندگان نیز دولت را برای رسیدن به اهداف مورد نظرش حمایت می کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ساختار کشاورزی مشکل دارد، افزود: شرایط اقلیمی و آب وهوایی، آفات و بیماری های فصلی در مناطق مختلف کشور مشکلات زیادی برای فعالان کشاورزی ایجاد می کند.

آقایی از ارایه تسهیلات به دانش آموخته های کشاورزی برای اشتغالزایی خبر داد و خاطرنشان کرد: دولت پرداخت تسهیلات بانکی برای تمام کارآفرینان بخش کشاورزی را پیش بینی کرده که دانش آموخته های دانشگاهی در اولویت قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل