بازدید 5592

افتتاحیه اکران دو فیلم از "عباس کیارستمی"

افتتاحیه دو فیلم "مسافر" و "لباسی برای عروس" با حضور "عباس کیارستمی" و علاقه مندان به سینما برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴ 20 December 2014
افتتاحیه دو فیلم "مسافر" و "لباسی برای عروس" با حضور "عباس کیارستمی" و علاقه مندان به سینما برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مراسم افتتاحیه اکران دو فیلم "مسافر" و "لباسی برای عروس" با حضور "عباس کیارستمی"، اعضای گروه سینمای هنر و تجربه و مردم ساعاتی پیش در سینما کوروش برگزار شد.
 
در ابتدا "مهدی هاشمی" بازیگر سینما در خصوص کیارستمی و فیلم مسافر گفت: ارادت تاریخی به کیارستمی و به خصوص فیلم مسافر دارم چون در این فیلم این کارگردان راه و روش جدیدی انتخاب کرده است.
 
هم چنین محمد رحمانیان کارگردان عرصه تئاتر نیز عنوان کرد: به همت امیررضا رضویان توانستم این فیلم را در کنار خانواده ام ببینم؛ این مسیری که کیارستمی طی کرده در کنار همه حرف های فلسفی اش نشان می دهد که در فیلم هایش کنار مخاطب ایستاده است.
 
بنابراین گزارش فیلم "مثل کسی در باران" در مقدمه اش لحظه حضور کیارستمی در جشنواره کن را به تصویر می کشد، که سیف الله صمدیان کارگردان این اثر فیلم خود را به کیارستمی تقدیم کرد و اظهار داشت: خوشحالم سازمان سینمایی سینمای هنر و تجربه را تشکیل داده و این گروه اتفاق بزرگی در سینمای ایران و دنیا خواهد بود که این امکان را برای جوانان فراهم می کند تا فیلم سازان جوان فیلم های خود را بتوانند نمایش دهند.
 
در پایان "عباس کیارستمی" کارگردان دو فیلم مسافر و لباسی برای عروس گفت: خوشحالم بعد از 40 سال با مردم این فیلم را می بینم؛ بعد از ساخت این فیلم نتوانستم با مردم این فیلم را نگاه کنم اما الان این امکان فراهم شد.
 
وی ادامه داد: این فیلم به لحاظ تکنیکی مشکل دارد اما دلم می خواست که تکنیک و تسلط دوران ساخت فیلم مسافر را هم چنان ادامه می دادم چرا که تسلط به تکنیک باعث می شد حس و حال از بین برود.
 
گفتنی است؛ بعد از پایان صحبت های اهالی سینما درباره دو فیلم کیارستمی مردم و اعضای گروه سینمای هنر تجربه به تماشای فیلم های مسافر و لباسی برای عروس نشستند.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار