بازدید 2302

توصیه ونگر به آنری برای موفقیت در حرفه جدیدش

کد خبر: ۴۵۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ 20 December 2014
مربی فرانسوی آرسنال معتقد است مهاجم پیشین این تیم باید فوق‌العاده قوی باشد تا در حرفه مفسری فوتبال هم به موفقیت برسد.

به گزارش تسنیم، تیری آنری که با تیم فوتبال بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده و در جام جهانی 1998 با تیم ملی فرانسه به قهرمانی رسیده است، به تازگی به دوران بازیگری خود پایان داده و اعلام کرده است به عنوان کارشناس و مفسر ورزشی با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» همکاری خواهد کرد.

آرسن ونگر در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «RMC» فرانسه در این خصوص اظهار داشت: به خاطر دستاوردهایی که آنری در طول دوران حرفه‌ای خود کسب کرده است به او تبریک می‌گویم ولی زندگی به همین جا ختم نمی‌شود. تیری باید فوق‌العاده قوی باشد تا بتواند در زندگی حرفه‌ای جدیدش هم به اندازه دوران بازیگری خود موفق باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید آنری می‌تواند به عرصه مربیگری وارد شود؟»، اظهار داشت: او ابتدا باید دوره‌های مربیگری را سپری کند ولی چرا که نه! به هر حال آنری باید انتخاب کند که تمایلی برای فعالیت در این حرفه دارد یا خیر.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن در پاسخ به این پرسش که «آیا آنری می‌تواند فرایند مربیگری را زیر نظر شما در آرسنال طی کند؟»، گفت: من کادرفنی فوق‌العاده‌ای دارم!
آنری 37 ساله دوره اول حضورش در آرسنال را بین سال‌های 1999 تا 2007 سپری کرد و در دوره دوم حضورش در سال 2012 در مقطع کوتاهی به طور قرضی از نیویورک ردبولز بار دیگر به این تیم بازگشت و در نهایت ترجیح داد تا برای سومین بار به جمع توپچی‌های لندن بازنگردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل