بازدید 4392
در گفت و گو با بهروان و شهبازي

توضيحات سازمان ليگ درباره سروش سعيدي

کد خبر: ۴۵۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴ 20 December 2014
غلامرضا بهروان رييس کميته برگزاري مسابقات ليگ برتر ادعا مي کند که مديران اين سازمان مخالف بازي کردن سروش سعيدي، بازيکن فولاد بوده اند اما مسوول نقل و انتقالات سازمان ليگ اصرار کرده که او برابر پرسپوليس بازي کند.

به گزارش "ورزش سه"، سروش سعیدی یکی از بازیکنانی است که به دلیل مشکل سربازی نمی تواند به میدان برود اما در یک اتفاق عجیب برابر پرسپولیس به میدان رفت. غلامرضا بهروان در این باره به ورزش سه گفت: من مخالف بازی کردن سروش سعیدی بودم چون او هم معافیتش مشکل داشت اما آقای شهبازی مسوول نقل و انتقالات سازمان لیگ با ارائه یک نامه مجوز بازی او را صادر کرد و بنابراین خود ایشان باید پاسخگوی این مساله باشد.

او در حالی این صحبت را می کند که شهبازی ادعا می کند با استنناد به نامه ای که از سازمان نظام وظیفه دریافت کرده اجازه بازی کردن سروش سعیدی را صادر کرده است. سعیدی از زمانی تبدیل به یک موضوع مهم شده که سردار کمالی جانشین منابع انسانی نیروهای مسلح در مصاحبه ای اعلام کرده سعیدی حق بازی در لیگ را ندارد. این مساله باعث تیز شدن شاخک های پرسپولیسی ها و اعتراض آنها به این بازیکن شده است.

پرسپولیس که در زمین بازی با 2 بر یک به فولاد باخته به دنبال برد 3 بر صفر با استناد به غیرقانونی بودن حضور این بازیکن است.

شهبازی در در این باره به ورزش سه چنین توضیح می دهد: سعیدی ابتدا معافیتش به دلیل مشغول به تحصیل بودن در دانشگاه مورد تایید قرار نگرفت اما بعدا مدارکی را در اختیار سازمان نظام وظیفه قرارداد که ثابت کرد معافیتش قانونی است. سازمان نظام وظیفه هم به ما نام داد و معافیت او را تایید کرد و من خبر دیگری در این باره ندارم.

با توجه به شکواییه پرسپولیس این موضوع به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد. بهروان با تایید این موضوع می گوید: در این باره باید کمیته انضباطی نظر بدهد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس