بازدید 3393
حقیقی:

۷۰۰ میلیونم را بدهند تا در پرسپولیس بمانم

کد خبر: ۴۵۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ 20 December 2014
 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که فقط با دریافت طلب ۷۰۰ میلیونی‌اش در این تیم می‌ماند.

رضا حقیقی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به اینکه مسئولان و مربیان پرسپولیس با جدایی او از این تیم موافقت و برای تیم مقصد‌ش مبلغی را به عنوان رضایتنامه تعیین کردند، گفت: مسئله‌ای ندارد اما وضعیت طلب 700 میلیونی‌ام چه می‌شود؟ واقعا نمی‌دانم بحث رضایت‌نامه و مبلغ‌ آن چیست. من حاضرم از 700 میلیون طلبم 200-300 میلیون را ببخشم و رضایتنامه‌ام را بگیرم. 

وی با بیان اینکه از چند تیم پیشنهاد دارد در مورد واکنش چند روز اخیر پرسپولیسی‌ها به تمایل او برای جدایی از جمع سرخپوشان اظهار داشت: مهم نیست بالاخره آدم گاهی لازم است که دوست و دشمنش را بشناسد، من هم امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد تا پیش از پایان فصل نقل و انتقالات تکلیفم روشن شود. به باشگاه پرسپولیس رفتم اما واقعا هیچ‌کس در باشگاه جوابگو نیست. فقط چند نفری در باشگاه هستند که هیچ نقشی در تصمیمات ندارند. 

هافبک پرسپولیس ادامه داد: اگر 700 میلیونم را بدهند و مشکلم حل شود از پرسپولیس نمی‌روم و در این تیم می‌مانم. مشکل 300 میلیونی مالیات و 300-400 میلیون هم بدهی شخصی دارم. من خیلی پرسپولیسی هستم اما اموالم در حال توقیف شدن است و نمی‌دانم با این مشکل چه کنم. 

حقیقی تصریح کرد: مشکل ممنوع‌الخروجی‌ام حل نشد تا بتوانم به کربلا بروم الان هم بلاتکلیف هستم و کسی در باشگاه نیست که جوابگو باشد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس