بازدید 29351
۹

نجات 200 زائر پیاده امام رضا(ع) از مرگ

200 تن از زائرانی که پای پیاده عازم مشهد بودند به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن در یک قدمی مرگ قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۵۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 20 December 2014
200 تن از زائرانی که پای پیاده عازم مشهد بودند به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن در یک قدمی مرگ قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به فرا رسیدن ایام پایانی دهه صفر و شهادت امام رضا(ع) عاشقان دلسوخته به صورت کاروان های پیاده به سمت مشهدالرضا حرکت می کنند تا درمراسم سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) در مشهد باشند.

وی افزود: پلیس خراسان رضوی برای تامین امنیت زائران طرح های ویژه ای را به اجرا گذاشته و در این راستا ماموران انتظامی شهرستان نیشابور ساعت 23:30 شب بیست وششم آذرماه با سرکشی به مکان های استقرار و استراحت کاروان های پیاده اقدام موثری در پیشگیری از یک حادثه انجام دادند.

وی گفت: تیم های گشتی پلیس نیشابور که با هدایت مستقیم از سوی سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی این شهرستان انجام وظیفه می کردند با حضور در مسجد چهارده معصوم (ع) بخش زبرخان که محل استراحت کاروان پیاده از روستای انداده و زرقان شهرستان جوین، متوجه صدای ناله یک زن درحال استراحت شدند که در این لحظه موضوع با حساسیت بررسی که در نتیجه مشخص شد به علت سهل انگاری در نصب بخاری، لوله از مسیر خروج دود خارج شده و گازسمی در مکان منتشر شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: بلافاصله هماهنگی های لازم با مرکز فوریت های پزشکی 110و نیروهای امدادی به عمل آمد و اعضای کاروان پیاده که دچار مسمومیت شده بودند از محل استراحت خارج شدند. 75 تن از سوگواران کاروان پیاده به بیمارستان های حکیم و 22 بهمن نیشابور اعزام و خوشبختانه با انجام اقدامات سریع و به‌موقع، هم اکنون حال همگی آنها رضایت بخش می باشد.

امیری مقدم از اقدام هوشمندانه و حس وظیفه شناسی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور و رئیس کلانتری خروین این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: اعضای این کاروان پیاده برای برپایی مراسم سوگواری میلیونی روزهای آخر ماه صفر به سوی مشهد روانه شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۹
سلام ودرود بر خاتم النبيا محمد مصطفي (ص) وهمه پيامبران وامامان عزيز (ع) واهل بيت مكرمشان. پروردگارا ما را در مسير ائمه عزيز از همه بلا ها و مصائب برهان . آمين يا رب العالمين.
200 نفر از مرگ ! چرا بزرگ نمایی می کنید .
احسنت ! کاش همیشه همین طوری مسئولین پیشگیری بکنند و از قبل پیش بینی بکنند
دراین حد هم نبوده خود اقا امام رضا ع مواظب اینهاست
به به چه مدیریتی ... 22 میلیون زایر به عراق رفتند و سالم برگشتند حالا چند هزار زایر پیاده رضوی یا اوار روی سرشان خراب می شود یا دچار گاز گرفتگی می شوند یا دچار تصادف با ماشین های عبوری... چه مدیریت خوبی....
تا یه چند نفری رو به کشتن ندن که ول کن نیستند....

به فکر تبعات و بیماریهای کلیوی که از این حرکات سنگین حادث میشه که نیستند .....یا ساییدگی مفاصل.....
بابا جان خود امام رضا (ع) هم با شتر و اسب رفت به مرو....اگر الآن هم بودند با موتور میرفتند به جای شتر..... تابی جان یه کاری کن یه چیزی بگو....نترس جون مادرت....
سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی...
سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی...

ما خودمون این کاره ایم
الکی واسه کسی شهرت نسازید.....
آقا جان چه اصراریه که حتما کار وزندگی را ول کنید وپیاده راه بیافتید در حالی که روز به روز جامعه از اخلاق تهی می شود
خدا انشاالله به این فرمانده و خانواده اش سلامتی و عمر با برکت عطا کند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر