بازدید 4255

سرقت‌ توسط دو دانشجوی قلابی

کد خبر: ۴۵۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ 20 December 2014
دو پسر جوان که با جعل کارت دانشجویی و همچنین نصب پلاک‌های جعلی بر روی خودروهای سواری در مشهد مرتکب جرم می‌شدند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آرمان، سرهنگ حجت نیکمرام، فرمانده انتظامی مشهد در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم‌های آگاهی کلانتری سجاد مشهد در اجری طرح تشدید کنترل و مراقبت‌های شبانه با محوریت پیگیری شرارت‌های دو جوان پراید سوار با توجه به سرنخ‌های موجود به راننده و سرنشین یک خودروی پراید سفید رنگ مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: پلیس برای بررسی مدارک شناسایی این افراد دستور ایست داد اما راننده و سرنشین پراید با سرعت قصد فرار داشتند که ماموران انتظامی پس از تعقیب و گریز آنها را دستگیر کردند. وی افزود: بررسی پلاک‌های خودرو نشان داد که این دو جوان پلاک‌های جعلی بر روی خودروی خود نصب کرده‌اند و نیز از این دو پسر ۲۶ ساله دو کارت دانشجویی جعلی کشف شد.

سرهنگ نیکمرام تصریح کرد: متهمان در اعترافات خود بیان داشتند با جعل پلاک‌ها و همچنین کارت جعلی شناسایی اقدام به سرقت‌های خیابانی و تخلفات راهنمایی و رانندگی می‌کرده‌اند. فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: تحقیقات از این دو متهم برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها